-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dette er Opels nye sportsbil
Opel lanserer neste år en splitter ny kabriolet med bakhjulstrekk. På bilutstillingen i Detroit viser GM for første gang Saturn Sky og bekrefter at bilen også skal komme som Opel, Vauxhall og Holden.
Sky blir den nye konsern-kabrioleten og det kan bli produksjon av bilen i Europa. Trollhättan kan bli stedet der bilen skal bygges. Innen utgangen av mars skal GM bestemme om det blir Trollhätan eller Russelsheim i Tyskland som blir den store Opel-fabrikken i Europa. "Taperen" skal trolig bygge spesialbiler - inkludert den nye Sky kabriolet.
Opel har også en rekke andre nye bilmodeller på trappene.
Ny Zafira vises på bilutstillingen i Geneve med salgsstart i Norge etter sommerferien. Opel har spesielt vektlagt ny innredning.
Vectra oppgraderes mot slutten av 2005. Det samme er tilfelle for Signum.
Opel lover at det i 2006 skal komme en ny SUV, og innen GM er det en rekke modeller å velge blant. Opel skal bygge den nye SUV i Europa og mange av komponentene (bl.a. drivverk) vil komme fra Opel. Når Opel kommer med en ny SUV, vil de tette igjen et stort hull i sitt produktprogram.
GM satser stort på å beholde sin ledelse som verdens største produsent av biler. De trues nå av Toyota som er nummer to i verden etter at de i fjor passerte Ford. Toyotas mål er 15 prosent av verdens bilsalg. Når de oppnår dette tallet er de større enn GM.