-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
4-dørs cabrio? ASC viser vei
ASC, en amerikansk spesialist på soltak og cabriolet-løsninger (den første åpne SAABen var for eksempel deres), er like hengt opp i konseptbiler som de store bilfabrikkene. I Detroit hadde de kappet taket av en Chrysler 300C.
Den siste fire-dørs cabrioleten jeg kan huske var en Lincoln fra 40 år tilbake. Men i det siste har jeg hørt Mercedes snakke om det, i forbindelse med CLS. Og det sies at Bentley så på fire dører da de jobbet med den nye Arnage Drophead. Ideen er med andre ord ikke ny.
Men det er allikevel ganske morsomt at Mark Trostle og hans etterhånden ganske mange designere (de har nettopp åpnet et nytt studio de også, i California) har trukket denne ideen frem fra skuffen igjen. Og i Detroit vakte den stor interesse.
Det første som skjer med bilen etter at utstillingen stenger, er at den fraktes opp til Chryslers tekniske senter i Auburn Hills. Der skal man sjekke om den møter Chryslers tekniske krav i det hele tatt. Først og fremst med tanke på stivheten i karosseriet. (Så langt har ikke Chrysler hatt noe med prosjektet å gjøre).
Dersom man finner ut at mulighetene for å bygge noe slikt er til stede, kan den godt bli en produksjonsbil. Men du vet, vi er et selskap som jobber raskt. Så dersom det vil ta mer enn fire år å få den på hjul, er det helt uaktuelt sa Dieter Zetschke til Car Connection.
Men han føyde til at det han hadde sett av bilen så langt egentlig var både tiltrekkende og imponerende.
ASC viste også noen andre godbiter i Detroit, som Stinger (basert på Holden Monaro / Pontiac GTO), Diamondback (Chevy SSR) og hotroden Dearborn Deuce.