-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
GMC Granite: Stor til å være så liten
Dersom denne bilen realiseres, blir det den hittil minste med GMC-logo i grillen. Men innredningen er fleksibel, så bilen er rommelig på tross av et beskjedent fotavtrykk.
Det er en yngre målgruppe GMC er på jakt etter med dette konseptet som de definerer som en UUV, Urban Utility Vehicle. GMC er mest kjent for vesentlig større biler innen kategoriene SUV, trucks og crossovere.
Et moderne utseende i kombinasjon med avansert teknologi skal appellere til de unge. For eksempel vises info om klimaanlegg, navigasjon og underholdning via en ekstra stor skjerm med neste generasjon LED-teknologi.
Motoren er en 1,4-liter med turbo fra GMs serie med firesylindrede bensinmotorer, koblet til en 6-trinns girkasse.
Granite har en lengde på 4,097 m over en akselavstand på 2,631 m. Bredden er 1,786 m og den rager 1,536 m i høyden.
Bilen har fire dører. Framdørene er hengslet i forkant og bakdørene bak. Når i tillegg B-stolpen er fraværende, er det enkelt for passasjerer og pikkpakk å ta seg inn og ut av bilen.
Hvis det skulle bli aktuelt å sette bilen i produksjon, kan vi nok regne med at denne løsningen ikke blir med over. Men kanskje man kunne benytte samme prinsipp for dørene som på den kommende Opel Meriva?
SE: Ny Opel Meriva