-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
GMC Granite: Stor til å være så liten
Dersom denne bilen realiseres, blir det den hittil minste med GMC-logo i grillen. Men innredningen er fleksibel, så bilen er rommelig på tross av et beskjedent fotavtrykk.
Det er en yngre målgruppe GMC er på jakt etter med dette konseptet som de definerer som en UUV, Urban Utility Vehicle. GMC er mest kjent for vesentlig større biler innen kategoriene SUV, trucks og crossovere.
Et moderne utseende i kombinasjon med avansert teknologi skal appellere til de unge. For eksempel vises info om klimaanlegg, navigasjon og underholdning via en ekstra stor skjerm med neste generasjon LED-teknologi.
Motoren er en 1,4-liter med turbo fra GMs serie med firesylindrede bensinmotorer, koblet til en 6-trinns girkasse.
Granite har en lengde på 4,097 m over en akselavstand på 2,631 m. Bredden er 1,786 m og den rager 1,536 m i høyden.
Bilen har fire dører. Framdørene er hengslet i forkant og bakdørene bak. Når i tillegg B-stolpen er fraværende, er det enkelt for passasjerer og pikkpakk å ta seg inn og ut av bilen.
Hvis det skulle bli aktuelt å sette bilen i produksjon, kan vi nok regne med at denne løsningen ikke blir med over. Men kanskje man kunne benytte samme prinsipp for dørene som på den kommende Opel Meriva?
SE: Ny Opel Meriva