-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Hondas sporty hybrid
Honda viser sin CR-Z i produksjonsform. Den er Europa-klar til Genève-utstillingen om et par måneder.
Vi har møtt CR-Z som konsept tidligere, men i dag er en produksjonsklar bil avduket i Detroit. Bilen er en 2+2 coupé med sportslige egenskaper og Hondas første hybrid med 6-trinns manuell girkasse.
CR-Z kombinerer en 1,5-liters bensinmotor med Hondas IMA parallelle hybridsystem. Til sammen gir dette 124 hk og et dreiemoment på 174 Nm. Et CO2-utslipp på 117 g/km høres ikke spesielt imponerende ut for en moderne hybrid med kompakte mål.
LES OGSÅ: Hybrid og El fra Honda
Stor sporvidde og kort akselavstand skal sammen med et 3-mode system som påvirker styring, gassrespons og IMA sørge for sportslige egenskaper.
Vi kommer tilbake med flere detaljer etter den europeiske lanseringen i mars.