-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hondas sporty hybrid
Honda viser sin CR-Z i produksjonsform. Den er Europa-klar til Genève-utstillingen om et par måneder.
Vi har møtt CR-Z som konsept tidligere, men i dag er en produksjonsklar bil avduket i Detroit. Bilen er en 2+2 coupé med sportslige egenskaper og Hondas første hybrid med 6-trinns manuell girkasse.
CR-Z kombinerer en 1,5-liters bensinmotor med Hondas IMA parallelle hybridsystem. Til sammen gir dette 124 hk og et dreiemoment på 174 Nm. Et CO2-utslipp på 117 g/km høres ikke spesielt imponerende ut for en moderne hybrid med kompakte mål.
LES OGSÅ: Hybrid og El fra Honda
Stor sporvidde og kort akselavstand skal sammen med et 3-mode system som påvirker styring, gassrespons og IMA sørge for sportslige egenskaper.
Vi kommer tilbake med flere detaljer etter den europeiske lanseringen i mars.