-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Spenstig konsept fra VW
Volkswagen viser en kompakt coupé i Detroit. På tross av dynamiske egenskaper, drikker den godt under halvliteren på mila.
Etter finanskrisen lover Volkswagen at 2010 blir et rekordår med hensyn til lansering av nye modeller. Først ut er et nytt konsept basert på ny teknologi – en coupé med hybrid drivlinje som er både rask og drivstoffgjerrig.
Med spreke linjer inntar nyskapningen plassen mellom Scirocco og Passat CC i modellporteføljen. Betegnelsen er rett og slett New Compact Coupé – eller NCC.
Bilen skal klare seg med et forbruk på 0,42 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 98 g/km. Tøft når den har en potensiell toppfart på 227 km/t og klarer sprinten til 100 km/t på 8,1 sekunder.
Drivkraften er en kompakt 1,4-liters TSI-motor på 150 hk / 220 Nm i kombinasjon med en 27-hesters elmotor. Girkassen er en 7-trinns DSG – av mange betegnet som den ideelle automatkasse.
Volkswagen skal lansere sin første hybridmodell i løpet av første halvår, en SUV med permanent firehjulsdrift (neste generasjon Touareg).
NCC demonstrerer hvordan VW ser for seg at en kompakt hybridmodell kan se ut – når tiden er moden.