-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Spenstig konsept fra VW
Volkswagen viser en kompakt coupé i Detroit. På tross av dynamiske egenskaper, drikker den godt under halvliteren på mila.
Etter finanskrisen lover Volkswagen at 2010 blir et rekordår med hensyn til lansering av nye modeller. Først ut er et nytt konsept basert på ny teknologi – en coupé med hybrid drivlinje som er både rask og drivstoffgjerrig.
Med spreke linjer inntar nyskapningen plassen mellom Scirocco og Passat CC i modellporteføljen. Betegnelsen er rett og slett New Compact Coupé – eller NCC.
Bilen skal klare seg med et forbruk på 0,42 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 98 g/km. Tøft når den har en potensiell toppfart på 227 km/t og klarer sprinten til 100 km/t på 8,1 sekunder.
Drivkraften er en kompakt 1,4-liters TSI-motor på 150 hk / 220 Nm i kombinasjon med en 27-hesters elmotor. Girkassen er en 7-trinns DSG – av mange betegnet som den ideelle automatkasse.
Volkswagen skal lansere sin første hybridmodell i løpet av første halvår, en SUV med permanent firehjulsdrift (neste generasjon Touareg).
NCC demonstrerer hvordan VW ser for seg at en kompakt hybridmodell kan se ut – når tiden er moden.