-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Urban SUV fra Honda
Stadig flere vil ha sin andel av det kompakte SUV-segmentet. Her er Hondas innspill.
De kaller den bare Urban SUV Concept, og den debuterer som konsept på Detroit-utstillingen. Men, i motsetning til de fleste som viser konsepter, er Honda konkrete og lover at denne skal realiseres i nær fremtid.
Allerede mot slutten av inneværende år skal den være på plass i Japan, og Nord-Amerika får de første bilene i 2014.
Honda ønsker å lage en kjørevillig, drivstoffgjerrig kompakt-SUV med kul design og fleksibelt interiør. For å gi et coupé-aktig inntrykk har den skjulte dørhåndtak bak, som Civic.
Med en lengde på 430 cm er den urbane SUVen drøyt 20 cm kortere enn en CR-V, noe som skal gjøre den velegnet for trange bygater og svingete landeveier.
Bilen skal baseres på Hondas Global Compact Series, som blant annet inneholder Jazz. Og som Jazz vil den også få Hondas Magic Seat-løsning som gir fleksible muligheter for frakt av passasjerer og bagasje, inkludert et flatt bagasjeromsgulv.
På motorfronten blir det Earth Dreams-teknologi med effektive bensin- og dieselløsninger. Og kanskje etter hvert en hybrid løsning.
For de amerikanske markedene skal bilen produseres side om side med Jazz, eller Fit som den heter der, i Hondas moderne fabrikk i Celaya i Mexico som skal åpnes i 2014. Innen utgangen av 2016 har Honda som mål å produsere 1,5 millioner småbiler årlig.
Det sies foreløpig ikke noe om Europa, men dette er jo en biltype som er meget populær hos oss også med en rekke nykommere de siste årene.