-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sprekk etter sprekk
Det kan ikke være morsomt å drive nøyaktig lanseringsplanlegging, når hemmelighetene sprekker som såpebobler.
To magasinforsider med bilder av den nye Corvette, gjengitt på nettet, var summen før GM kunne dra lakenet av en av de mest etterlengtede Detroit-nyhetene.
Så er det Infinitis tur. De har invitert til stor lanseringsfest, med Cirque du Soleil som attraksjon. Men selvfølgelig med nye modeller i sentrum.
Åpenbart også en ny Q50. På en typisk Forum-side (www.myg37.com) dukket det opp en lang rekke bilder av den nye modellen.
Og dette er ikke uskarpe spionbilder – disse er hentet fra produsentens eget, omfattende materiale, som er ment å slippes til sultne journalister mandag.
Da kommer selvfølgelig også resten av detaljene, tekniske data, mål og vekt, salgsplaner og alt det andre, men det store spørsmålet: Åssen ser’n ut, er jo allerede besvart.
Hva skal vi si? Typisk Nissan/Infiniti frekk, med en front meget mer attraktiv en den etterhånden grotesk store snellegrillen til Lexus. Og nok konveks/konkav-spill til at du i hvert fall ikke kan forveksle den med en Audi.
Og som sagt: nærmere detaljer senere.
Her er en video produsenten selv har sluppet i forkant av lanseringen: