-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sprekk etter sprekk
Det kan ikke være morsomt å drive nøyaktig lanseringsplanlegging, når hemmelighetene sprekker som såpebobler.
To magasinforsider med bilder av den nye Corvette, gjengitt på nettet, var summen før GM kunne dra lakenet av en av de mest etterlengtede Detroit-nyhetene.
Så er det Infinitis tur. De har invitert til stor lanseringsfest, med Cirque du Soleil som attraksjon. Men selvfølgelig med nye modeller i sentrum.
Åpenbart også en ny Q50. På en typisk Forum-side (www.myg37.com) dukket det opp en lang rekke bilder av den nye modellen.
Og dette er ikke uskarpe spionbilder – disse er hentet fra produsentens eget, omfattende materiale, som er ment å slippes til sultne journalister mandag.
Da kommer selvfølgelig også resten av detaljene, tekniske data, mål og vekt, salgsplaner og alt det andre, men det store spørsmålet: Åssen ser’n ut, er jo allerede besvart.
Hva skal vi si? Typisk Nissan/Infiniti frekk, med en front meget mer attraktiv en den etterhånden grotesk store snellegrillen til Lexus. Og nok konveks/konkav-spill til at du i hvert fall ikke kan forveksle den med en Audi.
Og som sagt: nærmere detaljer senere.
Her er en video produsenten selv har sluppet i forkant av lanseringen: