-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
-
Produktsjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Servicemarkedssjef, ORA
Bilia Norge AS
-
Innkjøp- og logistikkansvarlig, ORA
Bilia Norge AS
-
Serviceleder
Autoria Ski AS
-
Bilmekaniker
Autoria Ski AS
Her er neste E-Klasse
Den er fortsatt et godt stykke unna, men Mercedes er stadig ute og tester neste generasjon E-Klasse.
Her er bilen fotografert under høydetesting i Spania – fortsatt godt innpakket i kamuflasje.
Mer til felles
først som sedan, og deretter som stasjonsvogn.
Plattformen har internkode MRA, en forkortelse for Modular Rear Architecture, altså en fleksibel plattform for biler med bakhjulsdrift. Mercedes holder heldigvis fortsatt fast ved dette prinsippet for mellomstore og store biler selv om småbilene har forhjulsdrift.
Kan vokse
Basismotorene i nye E-Klasse blir firesylindrede bensin- og diesel-gulpere, men det ryktes også at Mercedes kommer tilbake med rekkeseksere. På samme måte som den nye V8-en fra AMG er satt sammen av to firere, kan rekkesekseren kombinere to tresylindrede motorer.
Ladbar
som for C-Klasse vil det komme en brobygger mellom E 400 og AMG-modellene.
Muligens vil denne ta over for dagens E 500, men det spørs om ikke Mercedes trenger et V8-alternativ for USA, Kina og Midtøsten.
Hva vi også kan være sikre på er at E-Klasse som nye C-Klasse og S-Klasse vil komme som plug-in hybrid.
Nye Mercedes E-Klasse lanseres trolig tidlig i 2016, Detroit eller Genève, som 2017-modell.