-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

De første glimt:
Range Rover blir elektrisk
Land Rover lover ytelser på nivå med de fossile modellene når de lanserer den elektriske utgaven av Range Rover. Her får du noen glimt av bilen som nå er inne i testfasen.
Etter en lang periode med virtuell testing er nå de første prototypene på veien. Land Rover skal starte salget av Range Rover Electric i løpet av 2024, men det betyr neppe at du kan få den i garasjen i løpet av det året. What Car stipulerer startprisen til 130.000 pund i England.
Thomas Müller, direktør med ansvar for Product Engineering, lover den stilleste og mest raffinerte Range Rover som noensinne er skapt. Nå vet vi at elmotorer er lydsvake, men Range Rover Electric får i tillegg aktiv støyreduksjon.
De lover fremkommelighet slik du forventer at den skal være i en Range Rover, og den kan vade over en elv med vanndybde på 85 centimeter – nesten på nivå med de fossile versjonene.
Bilen skal bygges på samme plattform som sine søsken. Batterikapasitet er ikke nevnt i den korte informasjonen vi har fått så langt, men 800 volt teknologi skal i alle fall sørge for raske ladestopp når du skal på lengre turer.
Og rask blir også akselerasjonen som ingeniørene lover blir på nivå med toppmodellene med kompressormatet V8 – altså godt under fem sekunder til hundre.
Firehjulsstyring gjør den smidig i bytrafikken hvor bakhjulene svinger motsatt vei av forhjulene, mens økt stabilitet oppnås ved at de styrer samme vei som forhjulene i høyere hastigheter.
Vi loves flere detaljer nærmere den offisielle lanseringen mot slutten av 2024.