-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Remarketing & Fleet
-
Hyundai Motor Norway:
Fleet Manager
-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter

De første glimt:
Range Rover blir elektrisk
Land Rover lover ytelser på nivå med de fossile modellene når de lanserer den elektriske utgaven av Range Rover. Her får du noen glimt av bilen som nå er inne i testfasen.
Etter en lang periode med virtuell testing er nå de første prototypene på veien. Land Rover skal starte salget av Range Rover Electric i løpet av 2024, men det betyr neppe at du kan få den i garasjen i løpet av det året. What Car stipulerer startprisen til 130.000 pund i England.
Thomas Müller, direktør med ansvar for Product Engineering, lover den stilleste og mest raffinerte Range Rover som noensinne er skapt. Nå vet vi at elmotorer er lydsvake, men Range Rover Electric får i tillegg aktiv støyreduksjon.
De lover fremkommelighet slik du forventer at den skal være i en Range Rover, og den kan vade over en elv med vanndybde på 85 centimeter – nesten på nivå med de fossile versjonene.
Bilen skal bygges på samme plattform som sine søsken. Batterikapasitet er ikke nevnt i den korte informasjonen vi har fått så langt, men 800 volt teknologi skal i alle fall sørge for raske ladestopp når du skal på lengre turer.
Og rask blir også akselerasjonen som ingeniørene lover blir på nivå med toppmodellene med kompressormatet V8 – altså godt under fem sekunder til hundre.
Firehjulsstyring gjør den smidig i bytrafikken hvor bakhjulene svinger motsatt vei av forhjulene, mens økt stabilitet oppnås ved at de styrer samme vei som forhjulene i høyere hastigheter.
Vi loves flere detaljer nærmere den offisielle lanseringen mot slutten av 2024.