-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
VW med Karmann Ghia planer
Plutselig har disse gamle VW-tegningene dukket opp igjen. Tilbake til Karmann Ghia?
Det var Volkswagens Stephan Rehak, han er fabrikkens talsperson for design, som nylig fortalte at VW igjen tenkte på en to-seters sportsbil.
Elektrisk denne gang.
Det harmonerer jo med det vi vet: at Audi planlegger noe TT-aktig til München-utstillingen om en måneds tid. Da kan jo ikke VW være noe dårligere.
For å sette litt farge på historien trakk Rehak frem denne tegningen som han sa var fra 2017, da de hadde lekt seg med en to-seter bygget på MEB-plattformen.
Disse skissene ser ut som de er sterkt inspirert av SP2-modellen, som også egentlig er en Karmann sak – men en generasjon etter de vi kjenner, og en bil som utelukkende ble bygget i Brasil fra 1972.
Tre-dørs fastback (er det noen ekstra bakdører til et 2+2 sete, a la BMW i3?) og med et panser som er adskillig mye mer enn en elbil egentlig har behov for.
Kanskje var det slik Ford skulle tenkt da de bestemte seg for å hente frem det gamle Capri-navnet? tohome Qin Chao)