-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

VW med Karmann Ghia planer
Plutselig har disse gamle VW-tegningene dukket opp igjen. Tilbake til Karmann Ghia?
Det var Volkswagens Stephan Rehak, han er fabrikkens talsperson for design, som nylig fortalte at VW igjen tenkte på en to-seters sportsbil.
Elektrisk denne gang.
Det harmonerer jo med det vi vet: at Audi planlegger noe TT-aktig til München-utstillingen om en måneds tid. Da kan jo ikke VW være noe dårligere.
For å sette litt farge på historien trakk Rehak frem denne tegningen som han sa var fra 2017, da de hadde lekt seg med en to-seter bygget på MEB-plattformen.
Disse skissene ser ut som de er sterkt inspirert av SP2-modellen, som også egentlig er en Karmann sak – men en generasjon etter de vi kjenner, og en bil som utelukkende ble bygget i Brasil fra 1972.
Tre-dørs fastback (er det noen ekstra bakdører til et 2+2 sete, a la BMW i3?) og med et panser som er adskillig mye mer enn en elbil egentlig har behov for.
Kanskje var det slik Ford skulle tenkt da de bestemte seg for å hente frem det gamle Capri-navnet? tohome Qin Chao)