-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Spionbilder
Første Mercedes på ny plattform
Her er de første bildene av en helt ny Mercedes-modell, men den kommer neppe på markedet før i 2025.
Trolig blir bilen et elektrisk alternativ til dagens CLA. Betegnelsen er foreløpig ikke offisiell, men om Mercedes følger sitt vanlige nomenklatur vil den trolig døpes EQA.
I så fall må den eksisterende EQA døpes om til EQA SUV, og det kan i så fall kombineres med en oppgradering som er planlagt om et års tid.
Prototypene som er knipset ved Mercedes’ hovedanlegg i Stuttgart er trolig de første testbiler basert på en ny plattform med betegnelse MMA (Mercedes Modular Architecture).
Plattformen kan brukes som basis for både rene elbiler og hybrider og blir den siste som kan benytte fossile drivlinjer. Fra 2030 er det nemlig kun helelektrisk som gjelder for det tyske premium-merket.
Første modell på MMA forventes på markedet i 2025 og blir trolig denne sedanen. Siden skal den brukes for alle merkets modeller opp til og med C-Klasse.
Selv om prototypene er godt kamuflert kan vi anta at den vil få velkjente designtrekk fra dagens Mercedes-modeller, men trolig vil den også være influert av Vision EQXX som debuterte på CES for et snaut år siden.
Sedanen blir del av et slanket Mercedes-program av kompaktmodeller under paraplyen «Entry Luxury» som vil inkludere CLA-, GLA- og GLB-klasse samt elbiler med tilsvarende EQ-betegnelser.
Trolig vil dagens A- og B-Klasse fases ut i Mercedes’ streben etter økt profitt og lavere volum.