-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Tekniker
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Kundefrontmedarbeider
Møller Bil Ensjø
-
PKK-kontrollør
Møller Bil Ensjø
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Bilmekaniker
Porsche Center Son AS
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS

NIO åpner batteribyttestasjon nr. 2
Mandag 15. august åpner NIO sin andre stasjon for batteribytte. Mens den første ligger i Lier skal er den andre plassert i Vestby.
Adm. direktør Marius Hayler omtaler stasjonen som et naturlig bindeledd mellom Oslo og Gøteborg – noe som betyr at den vil knytte det norske Power Swap systemet sammen med det planlagte nettverket i Europa.
Stasjonen, med adresse Svarthagsveien 1, 1540 Vestby, vil være den andre av sitt slag i Europa. Stasjonen i Lier som var den første, har allerede rukket å gjennomføre mer enn 1000 batteribytter.
– I snitt har vi gjennomført ca. 200 batteribytter i måneden siden vi åpnet stasjonen på Lier. Det er et klart bevis på at brukerne våre setter pris på batteribytteteknologien og mulighetene denne gir dem, sier Marius Hayler, daglig leder i NIO Norge.
Inviterer til å teste
NIO inviterer alle som er nysgjerrige til å komme innom stasjonen mellom 15. og 20. august for å prøvekjøre NIO ES8 og teste batteribyttestasjonen.
– Å tilby batteribytte er en effektiv måte å øke levetiden til batteriene og derigjennom livsløpet til elektriske biler. Teknologien representerer både bærekraft og brukervennlighet, legger Marius Hayler til.