-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ferrari i vinterfrakk
Det er ikke lett å se hva som skjuler seg her, men vi kan likevel avsløre noen detaljer om Ferraris nye toppmodell.
Etter lang tids spekulasjoner og rykter, har vi endelig fysiske bevis på at en etterfølger til Ferrari 599 er under testing.
SE: To 599-premierer
Ikke la deg lure av at bilen er godt pakket inn – det skyldes primært at den er på vei mot det kalde nord for vintertesting. Under de tykke lagene med kamuflasje befinner det seg et nytt ikon – slik bare ”den steilende hingst” kan lage dem.
Ferrari er meget sparsomme med opplysninger, men ifølge pålitelige kilder skal den nye modellen debutere på Genève-utstillingen i mars 2012. Dermed vil nok de første eierne få sine biler utlevert på sommeren.
599-etterfølgeren skal bygges på et helt nytt chassis, men den skal låne designelementer fra både Ferrari FF og California. Den får nye støtfangere og lykter, nytt panser og nytt eksosanlegg med enderør som stikker høyere enn på 599.
LES: FF – Fet Ferrari
Det har vært spekulert i at Ferrari ville bygge en hybridbil for å redusere utslippene, men de som fryktet noe slikt kan ta det helt med ro. Den nye GT-modellen får en 6,3-liters V12 med en effekt på over 700 hestekrefter og et lydbilde du bare kan drømme om.
Dermed blir den kraftigere enn forgjengeren 599 og den 4-seteren FF som varter opp med henholdsvis 620 og 660 hk.
Men enda viktigere – den blir kraftigere enn Lamborghini Avantador som har en 700-hesters V12.
I kjent Ferrari-stil utstyres den nye modellen med en 7-trinns F1-girkasse med hendler på rattet.
Sportsbilen skal i hovedsak bygges av aluminiumslegeringer, men vi vil nok også finne innslag av karbonfiber og andre materialer som sørger for minimal vekt og maksimal sikkerhet.