-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ferrari i vinterfrakk
Det er ikke lett å se hva som skjuler seg her, men vi kan likevel avsløre noen detaljer om Ferraris nye toppmodell.
Etter lang tids spekulasjoner og rykter, har vi endelig fysiske bevis på at en etterfølger til Ferrari 599 er under testing.
SE: To 599-premierer
Ikke la deg lure av at bilen er godt pakket inn – det skyldes primært at den er på vei mot det kalde nord for vintertesting. Under de tykke lagene med kamuflasje befinner det seg et nytt ikon – slik bare ”den steilende hingst” kan lage dem.
Ferrari er meget sparsomme med opplysninger, men ifølge pålitelige kilder skal den nye modellen debutere på Genève-utstillingen i mars 2012. Dermed vil nok de første eierne få sine biler utlevert på sommeren.
599-etterfølgeren skal bygges på et helt nytt chassis, men den skal låne designelementer fra både Ferrari FF og California. Den får nye støtfangere og lykter, nytt panser og nytt eksosanlegg med enderør som stikker høyere enn på 599.
LES: FF – Fet Ferrari
Det har vært spekulert i at Ferrari ville bygge en hybridbil for å redusere utslippene, men de som fryktet noe slikt kan ta det helt med ro. Den nye GT-modellen får en 6,3-liters V12 med en effekt på over 700 hestekrefter og et lydbilde du bare kan drømme om.
Dermed blir den kraftigere enn forgjengeren 599 og den 4-seteren FF som varter opp med henholdsvis 620 og 660 hk.
Men enda viktigere – den blir kraftigere enn Lamborghini Avantador som har en 700-hesters V12.
I kjent Ferrari-stil utstyres den nye modellen med en 7-trinns F1-girkasse med hendler på rattet.
Sportsbilen skal i hovedsak bygges av aluminiumslegeringer, men vi vil nok også finne innslag av karbonfiber og andre materialer som sørger for minimal vekt og maksimal sikkerhet.