-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ferrari velger Norge
Ferrari brukte norske landeveier da de filmet release-videoen for den nye 488 Spider. For en bilturistreklame dette er blitt!

Norge må ha verdens dårligste bilspion-fotografer. Først møtte vi den nye Renault Talisman. Der hadde de vært gjennom omtrent hele Norge med usminkede produksjonsversjoner da de filmet og fotograferte den forut for lanseringen.
Ikke en lekkasje.
Så dukker altså Ferrari opp med denne videoen. Her er det heller ingen som har klart å komme opp med noen «se-hva-Ferrari-tester», enda de har brukt Atlanterhavsveien, kjørt over vidda og vært i Trollstigen med en bil i den offisielle blå lanseringsfargen.
Man skulle tro den ville vært lett å få øye på.
Men en annen morsom ting som denne filmen viser er at man MÅ ikke kjøre rasende fort for å ha det moro – i hvert fall ikke på norske landeveier.
Vi får litt blårøyk og litt bakhjulsslipp opp Trollstigen og vi ser føreren slå matinetto-bryteren fra Wet til Sport til Race til CT OFF – og da har du ikke andre enn deg selv å stole på!
Men man har allikevel en følelse av at dette holdt seg innenfor lovlige rammer – fordi veiene våre er så vanvittig utfordrende.
Nyt filmen og vær enig i at Ferrari er plutselig blitt mye mer aktuell når man ser for seg en liten tur på landet.
Behind the scenes: