-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Stor kompaktbil fra Fiat
Under navnet Stilo MultiWagon lanserer Fiat nå stasjonsvognutgaven av Stilo. Samtidig er bilen, som navnet antyder, noe mer enn bare en stasjonsvogn, for Fiat har ønsket å henge seg på den populære bølgen av flerbruksbiler.
MultiWagon er 4,5 cm høyere enn 5-dørsutgaven. Det kjennes i praksis ved at setene er plassert noe høyere, og dermed er det lettere å sette seg inn og stige ut av bilen. Hjulopphenget er i prinsippet det samme som på 5-dørs Stilo, men MultiWagon har et strammere oppsett på fjæring og demping på bakhjulene, samtidig som karosseriet er noe stivere. Dette gjør at den kjennes noe mer sportslig ved kvikk kurvekjøring.
For å møte ønsket om lavest mulige priser, vil utstyrsnivået Actual stå i fokus under markedsføringen av MultiWagon. Med 1,6-liters motor med 103 hk, starter prisene på 199.900 kroner. Sammenlignet med utstyrsnivå Dynamic, som hittil har vært enerådende på 5-dørsutgaven, innebærer Actual at antispinn (ASR) og stabilitetskontroll (ESP) ikke står på listen over standardutstyr. Dessuten er Actual utstyrt med seks kollisjonsputer, mot Dynamics åtte. Vær også oppmerksom på at fleksibiliteten er noe redusert i Actual-varianten, for her står baksetet fast – det er ikke mulig å skyve baksetet, som er delt 40/60, 15 cm i lengderetningen slik som i Dynamic.
Stilo MultiWagon er allerede på plass hos landets 26 Fiat-forhandlere. 1,6-literen er leveringsklar, mens du må vente til over nyttår hvis du vil ha 1,8-literen. Nå kan du også få 1,9-liters turbodiesel med 115 hk. Den er ikke lagervare i Norge, men prisen er 264.700 kroner.