-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Fiesta ST på båndet
Nye Fiesta kommer til Norge i disse dager, men nå starter produksjonen av familiens hissigpropp.
Fiesta ST har vært borte fra markedet i noen år, men nå vender den tilbake. Produksjonen starter i disse dager, og det blir den kjappeste Fiesta ST noensinne.
Det er nesten et år siden Ford lansert Fiesta ST i Genève - først nå kommer den.
Bilen har en 1,6-liters EcoBoost turbomotor som leverer 182 hk og et dreiemoment på 240 Newtonmeter til forhjulene.
Det er nok til å akselerere den lille bilen til 100 km/t i løpet av 6,9 sekunder og videre til en potensiell toppfart på 220 km/t.
Tørst sa du? Slett ikke ille, den nøyer seg med 0,59 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 138 g/km. Det er ikke lenge siden det ville være utopisk for en motor med så mange hester.
Styring, bremser og hjuloppheng er tilpasset ST-utgavens potente ytelser. Det samme gjelder elektroniske hjelpemidler som trer støttende til i kritiske situasjoner.
I eksteriøret skiller ST-modellen seg fra en ordinær Fiesta blant annet gjennom en markant grill, sideskjørt og en diffuser i hekken. Innendørs finner vi Recaro-stoler og sportslige instrumenter.
SE VIDEO FRA PRODUKSJONEN: