-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fiesta ST på båndet
Nye Fiesta kommer til Norge i disse dager, men nå starter produksjonen av familiens hissigpropp.
Fiesta ST har vært borte fra markedet i noen år, men nå vender den tilbake. Produksjonen starter i disse dager, og det blir den kjappeste Fiesta ST noensinne.
Det er nesten et år siden Ford lansert Fiesta ST i Genève - først nå kommer den.
Bilen har en 1,6-liters EcoBoost turbomotor som leverer 182 hk og et dreiemoment på 240 Newtonmeter til forhjulene.
Det er nok til å akselerere den lille bilen til 100 km/t i løpet av 6,9 sekunder og videre til en potensiell toppfart på 220 km/t.
Tørst sa du? Slett ikke ille, den nøyer seg med 0,59 liter på mila, tilsvarende et CO2-utslipp på 138 g/km. Det er ikke lenge siden det ville være utopisk for en motor med så mange hester.
Styring, bremser og hjuloppheng er tilpasset ST-utgavens potente ytelser. Det samme gjelder elektroniske hjelpemidler som trer støttende til i kritiske situasjoner.
I eksteriøret skiller ST-modellen seg fra en ordinær Fiesta blant annet gjennom en markant grill, sideskjørt og en diffuser i hekken. Innendørs finner vi Recaro-stoler og sportslige instrumenter.
SE VIDEO FRA PRODUKSJONEN: