-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Troll i eske: Fiesta ST
Endelig er Ford i gang med å utvikle en ny Fiesta ST – en modell som har vært fraværende siden nye Fiesta ble lansert.
Volkswagen har sin Polo GTI og Opel sin Corsa OPC, men siden lanseringen av dagens Fiesta i 2008 har ikke Ford hatt et tilsvarende tilbud.
Nå er den endelig under utvikling, og her har våre fotografer fersket en Fiesta ST under testing nær Nürburgring i Tyskland.
En front med store luftinntak som nesten subber i bakken, en stor bakvinge samt diffusor og dobbelt eksosrør vitner om at dette er en potent småbil.
Trolig får den en 1,6-liters EcoBoost turbomotor med snaue 180 hestekrefter og et solid dreiemoment over et stort register. Selv om forgjengeren hadde en 2-liters motor vil den nye overgå denne med hensyn til effekt samtidig som forbruket senkes dramatisk.
Offisiell debut for Fiesta ST kan bli lagt til Paris-utstillingen i september, men den kommer neppe til Norge før neste år.