-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Troll i eske: Fiesta ST
Endelig er Ford i gang med å utvikle en ny Fiesta ST – en modell som har vært fraværende siden nye Fiesta ble lansert.
Volkswagen har sin Polo GTI og Opel sin Corsa OPC, men siden lanseringen av dagens Fiesta i 2008 har ikke Ford hatt et tilsvarende tilbud.
Nå er den endelig under utvikling, og her har våre fotografer fersket en Fiesta ST under testing nær Nürburgring i Tyskland.
En front med store luftinntak som nesten subber i bakken, en stor bakvinge samt diffusor og dobbelt eksosrør vitner om at dette er en potent småbil.
Trolig får den en 1,6-liters EcoBoost turbomotor med snaue 180 hestekrefter og et solid dreiemoment over et stort register. Selv om forgjengeren hadde en 2-liters motor vil den nye overgå denne med hensyn til effekt samtidig som forbruket senkes dramatisk.
Offisiell debut for Fiesta ST kan bli lagt til Paris-utstillingen i september, men den kommer neppe til Norge før neste år.