-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Troll i eske: Fiesta ST
Endelig er Ford i gang med å utvikle en ny Fiesta ST – en modell som har vært fraværende siden nye Fiesta ble lansert.
Volkswagen har sin Polo GTI og Opel sin Corsa OPC, men siden lanseringen av dagens Fiesta i 2008 har ikke Ford hatt et tilsvarende tilbud.
Nå er den endelig under utvikling, og her har våre fotografer fersket en Fiesta ST under testing nær Nürburgring i Tyskland.
En front med store luftinntak som nesten subber i bakken, en stor bakvinge samt diffusor og dobbelt eksosrør vitner om at dette er en potent småbil.
Trolig får den en 1,6-liters EcoBoost turbomotor med snaue 180 hestekrefter og et solid dreiemoment over et stort register. Selv om forgjengeren hadde en 2-liters motor vil den nye overgå denne med hensyn til effekt samtidig som forbruket senkes dramatisk.
Offisiell debut for Fiesta ST kan bli lagt til Paris-utstillingen i september, men den kommer neppe til Norge før neste år.