-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye Fiesta som sedan
Selv om kinesere er glad i lange biler, har de også et godt øye for kompakte sedaner. Derfor får de nå presentert en verdensnyhet fra Ford.
Det er Fiesta sedan som nå lanseres på bilutstillingen i Guangzhou. Bilen er en direkte oppfølger av Verve Concept som ble vist her i fjor.
Dermed vokser Fiesta-familien til tre medlemmer inkludert de europeiske utgavene, 3- og 5-dørs kombi som vi prøvekjørte for en tid tilbake.
LES RAPPORT FRA PRØVEKJØRINGEN HER
Fiesta sedan skal produseres ved en ny fabrikk i Nanjing, foreløpig kun for eget marked. Sedanen skal fra 2010 lanseres i flere asiatiske land samt Nord-Amerika. Produksjonen for disse markeder vil skje i henholdsvis Thailand og Mexico hvor Ford allerede har godt etablerte samlebånd.
Det foreligger i følge Ford ingen planer om å markedsføre sedanen i Europa. Og det er kanskje like greit – i alle fall for Norges del.