-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Finsk frosk
Hva med en finsk Frog eye produsert i Kina – et spesielt utseende kjøretøy på mer enn en måte.
Mange har et kjærlighetsforhold til Austin-Healey Sprite. En bil som kunne kjøpes for ganske vanlige penger da den kom, og som i ettertid fremstår som en fin kjørebil sammenlignet med mye annet fra samme tiden.
En bil man la, og legger, merke til er det også, med sin noe særegne styling, der den kikker på deg med sine froskeøyne.
Så langt har det gjort den første versjonen, Sprite Mk 1, til et samleobjekt, men det er vel kanskje først nå det har inspirert noen til å følge etter. Sjekk ut Norster 600R.
Selv om Norster 600R ser ut som en bil, har den vel så mye å gjøre med en ATV. Det henger trolig sammen med et ønske om å slippe unna krav til kollisjonssikkerhet og utslippstandarder.
Den er altså tegnet i Finland og bygget i Kina.
Under skallet finner man en tosylindret motor på 580 kubikk, som gir ikke altfor avskrekkende 20 hestekrefter.