-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
![Ford Mustang Mach-E](https://image.bilnorge.no/4039190.webp?imageId=4039190&x=0.00&y=3.33&cropw=100.00&croph=96.00&width=960&height=520&format=jpg)
Senker pris og hever servicegrad
Ford tilpasser seg skjerpet konkurranse
Ford Motor Norge forsterker satsningen på Mustang Mach-E. Økt produksjon med kortere ledetider, reduserte priser og kostnadsfritt dekkhotell er blant de nye tiltakene.
Nå blir det kortere ventetid på Mustang Mach-E. Det skjer som følge av en markant planlagt produksjonsvekst, som også er mer kostnadseffektiv.
Samtidig introduserer Ford Motor Norge en storsatsing på Mustang Mach-E som bl.a. inkluderer reduserte priser for å imøtegå de nye norske avgiftene, enklere bilhold for kundene og mer attraktiv og forutsigbar finansiering.
– Vi konkurrerer i et knalltøft marked både nasjonalt og internasjonalt, og vi har et klart mål om å være det ledende merket innenfor elektrifisering – både globalt og nasjonalt. Produksjonsøkningen og en mer strømlinjeformet produksjonsprosess gjør at vi nå kan levere flere biler raskere og mer kostnadseffektivt til kundene, sier administrerende direktør i Ford Motor Norge, Per Gunnar Berg.
Han medgir at de nylig innførte avgiftene på elbiler har påvirket etterspørselen negativt. Derfor har Ford Norge nå valgt å redusere de veiledende prisene på Mustang Mach-E.
– Dermed reduserer vi også mva.-beløpet kunden må betale, samt nuller ut effekten av den nylig innførte vektavgiften, sier Berg.
Han legger også andre elementer inn i pakken for å gjøre Mach-E mest mulig attraktiv – som gunstig finansiering og innføring av 3 års kostnadsfritt dekkhotell og dekkskift.
I de fleste tilfeller tilbyr også Ford-forhandlerne kostnadsfri hente- og bringetjeneste av kundens Mustang Mach-E.
Produksjonsøkningen er en viktig del av Ford sin globale Ford+ plan med en investering på opp mot 500 milliarder kroner frem mot 2026 i en helelektrisk fremtid.
Ford har allerede sikret seg leveringer, batterier og råmaterialer som kreves for å skalere opp produksjonen av både Mustang Mach-E, E-Transit og F-150 Lightning i tiden fremover.
Slik ser de nye veiledende prisene på Mustang Mach-E ut:
![Ford tilpasser seg skjerpet konkurranse](https://image.bilnorge.no/4039189.webp?imageId=4039189&x=0.00&y=0.00&cropw=100.00&croph=100.00&width=960&height=654&format=jpg)