-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Senker pris og hever servicegrad
Ford tilpasser seg skjerpet konkurranse
Ford Motor Norge forsterker satsningen på Mustang Mach-E. Økt produksjon med kortere ledetider, reduserte priser og kostnadsfritt dekkhotell er blant de nye tiltakene.
Nå blir det kortere ventetid på Mustang Mach-E. Det skjer som følge av en markant planlagt produksjonsvekst, som også er mer kostnadseffektiv.
Samtidig introduserer Ford Motor Norge en storsatsing på Mustang Mach-E som bl.a. inkluderer reduserte priser for å imøtegå de nye norske avgiftene, enklere bilhold for kundene og mer attraktiv og forutsigbar finansiering.
– Vi konkurrerer i et knalltøft marked både nasjonalt og internasjonalt, og vi har et klart mål om å være det ledende merket innenfor elektrifisering – både globalt og nasjonalt. Produksjonsøkningen og en mer strømlinjeformet produksjonsprosess gjør at vi nå kan levere flere biler raskere og mer kostnadseffektivt til kundene, sier administrerende direktør i Ford Motor Norge, Per Gunnar Berg.
Han medgir at de nylig innførte avgiftene på elbiler har påvirket etterspørselen negativt. Derfor har Ford Norge nå valgt å redusere de veiledende prisene på Mustang Mach-E.
– Dermed reduserer vi også mva.-beløpet kunden må betale, samt nuller ut effekten av den nylig innførte vektavgiften, sier Berg.
Han legger også andre elementer inn i pakken for å gjøre Mach-E mest mulig attraktiv – som gunstig finansiering og innføring av 3 års kostnadsfritt dekkhotell og dekkskift.
I de fleste tilfeller tilbyr også Ford-forhandlerne kostnadsfri hente- og bringetjeneste av kundens Mustang Mach-E.
Produksjonsøkningen er en viktig del av Ford sin globale Ford+ plan med en investering på opp mot 500 milliarder kroner frem mot 2026 i en helelektrisk fremtid.
Ford har allerede sikret seg leveringer, batterier og råmaterialer som kreves for å skalere opp produksjonen av både Mustang Mach-E, E-Transit og F-150 Lightning i tiden fremover.
Slik ser de nye veiledende prisene på Mustang Mach-E ut:
