-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Remarketing & Fleet
-
Hyundai Motor Norway:
Fleet Manager
-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter

Senker pris og hever servicegrad
Ford tilpasser seg skjerpet konkurranse
Ford Motor Norge forsterker satsningen på Mustang Mach-E. Økt produksjon med kortere ledetider, reduserte priser og kostnadsfritt dekkhotell er blant de nye tiltakene.
Nå blir det kortere ventetid på Mustang Mach-E. Det skjer som følge av en markant planlagt produksjonsvekst, som også er mer kostnadseffektiv.
Samtidig introduserer Ford Motor Norge en storsatsing på Mustang Mach-E som bl.a. inkluderer reduserte priser for å imøtegå de nye norske avgiftene, enklere bilhold for kundene og mer attraktiv og forutsigbar finansiering.
– Vi konkurrerer i et knalltøft marked både nasjonalt og internasjonalt, og vi har et klart mål om å være det ledende merket innenfor elektrifisering – både globalt og nasjonalt. Produksjonsøkningen og en mer strømlinjeformet produksjonsprosess gjør at vi nå kan levere flere biler raskere og mer kostnadseffektivt til kundene, sier administrerende direktør i Ford Motor Norge, Per Gunnar Berg.
Han medgir at de nylig innførte avgiftene på elbiler har påvirket etterspørselen negativt. Derfor har Ford Norge nå valgt å redusere de veiledende prisene på Mustang Mach-E.
– Dermed reduserer vi også mva.-beløpet kunden må betale, samt nuller ut effekten av den nylig innførte vektavgiften, sier Berg.
Han legger også andre elementer inn i pakken for å gjøre Mach-E mest mulig attraktiv – som gunstig finansiering og innføring av 3 års kostnadsfritt dekkhotell og dekkskift.
I de fleste tilfeller tilbyr også Ford-forhandlerne kostnadsfri hente- og bringetjeneste av kundens Mustang Mach-E.
Produksjonsøkningen er en viktig del av Ford sin globale Ford+ plan med en investering på opp mot 500 milliarder kroner frem mot 2026 i en helelektrisk fremtid.
Ford har allerede sikret seg leveringer, batterier og råmaterialer som kreves for å skalere opp produksjonen av både Mustang Mach-E, E-Transit og F-150 Lightning i tiden fremover.
Slik ser de nye veiledende prisene på Mustang Mach-E ut:
