-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Smart løsning på dekklagring
Hvis du har som nyttårsforsett å rydde opp i garasjen, kan vi tipse om en smart og plassbesparende løsning på den evige utfordringen med lagring av henholdsvis vinter- og sommerdekk mellom sesongene.

Det er Oslo-firmaet KM Design DA som har utviklet og markedsfører produktet, som vil bli solgt gjennom både faghandel, bensinstasjoner og bilrekvisita-forretninger. Prisen blir kr. 249,- for et sett med fire bolter.
–For denne prisen får man et sett med fire monteringsklare bolter. Lås er ikke inkludert, men standard 5 mm hengelås passer utmerket. Som forsikringstaker er man for øvrig forpliktet til å oppbevare hjulene låst, og Dekkhengern er allerede godkjent av If i denne sammenheng, forteller Morten Altmann og Knut Græsvik i KM Design. Dekkhengern passer til så godt som alle hjul på markedet.
–De eneste unntakene er helt ekstreme felger, eksempelvis med utstikkende senter. Her skal man være varsom med montering uten felgbeskyttelse, påpeker Altmann og Græsvik, som regner med at Dekkhengern i standard utførelse passer for i overkant av 90 prosent av bilhjulene i den norske personbilparken.
Boltene monteres enkelt og raskt med passe mellomrom på innvendig garasje- eller kjellervegg. Hjulene lagres riktig når de henger, da unngås trykkpunker som kan medføre kast, og løsningen er meget plassbesparende.
Samtidig kan man altså enkelt låse hjulene fast til boltene for å hindre tyveri.