-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Smart løsning på dekklagring
Hvis du har som nyttårsforsett å rydde opp i garasjen, kan vi tipse om en smart og plassbesparende løsning på den evige utfordringen med lagring av henholdsvis vinter- og sommerdekk mellom sesongene.

Det er Oslo-firmaet KM Design DA som har utviklet og markedsfører produktet, som vil bli solgt gjennom både faghandel, bensinstasjoner og bilrekvisita-forretninger. Prisen blir kr. 249,- for et sett med fire bolter.
–For denne prisen får man et sett med fire monteringsklare bolter. Lås er ikke inkludert, men standard 5 mm hengelås passer utmerket. Som forsikringstaker er man for øvrig forpliktet til å oppbevare hjulene låst, og Dekkhengern er allerede godkjent av If i denne sammenheng, forteller Morten Altmann og Knut Græsvik i KM Design. Dekkhengern passer til så godt som alle hjul på markedet.
–De eneste unntakene er helt ekstreme felger, eksempelvis med utstikkende senter. Her skal man være varsom med montering uten felgbeskyttelse, påpeker Altmann og Græsvik, som regner med at Dekkhengern i standard utførelse passer for i overkant av 90 prosent av bilhjulene i den norske personbilparken.
Boltene monteres enkelt og raskt med passe mellomrom på innvendig garasje- eller kjellervegg. Hjulene lagres riktig når de henger, da unngås trykkpunker som kan medføre kast, og løsningen er meget plassbesparende.
Samtidig kan man altså enkelt låse hjulene fast til boltene for å hindre tyveri.