-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kraftig økning i veihjelp
Sist år økte antallet veiassistanser og bilberginger med 20 prosent, viser tall fra forsikringsbransjen. Å kjøre tom for strøm er den nye tomme tanken.

I fjor var det 251.653 veihjelp- og bilbergingsoppdrag dekket over forsikringen, viser tall fra bransjeorganisasjonen Finans Norge. Det er en økning på 43.225 oppdrag fra året før.
– Veihjelp, med en egenandel på noen hundrelapper, er en del av kasko- og delkaskoforsikringen hos norske forsikringsselskaper. Ved veiassistanser er det gjerne noen årsaker som utmerker seg: Punktering, flatt batteri, startvansker, utelåsing og motorfeil, sier kommunikasjonssjef Sigmund Clementz i forsikringsselskapet If.
Med stadig flere elbiler i bilparken, endrer også veihjelpsoppdragene seg litt. Med flere elbiler på veiene er det en økning i behov for batterilading og transport av bil med flatt batteri.
– Å kjøre bilen tom for bensin eller diesel langt fra nærmeste bensinstasjon er en klassiker. Nå merkes det også at folk kjører batteriene tomme på elbilen. Elbilene har samme dekning på ordinær forsikring og mulighet for å tilkalle redningsbil i slike tilfeller, sier Clementz.
I en landsrepresentativ undersøkelse If og YouGov gjennomførte i fjor, svarte to av ti at det frykter å gå tom for drivstoff eller strøm langt vekk fra bensinstasjon eller ladepunkt.