-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ford Equator – den neste Maverick
Tiden begynner å bli moden for utskifting av Ford Maverick, og konseptet Equator viser retningen.
Ford Maverick går under navnet Escape i USA og en del andre land, og er en Sports Utility Vehicle (SUV) av det mindre slaget, i alle fall i amerikansk målestokk. Her til lands kan den fås med 2,3-liters rekkefirer eller 3-liters V6 under panseret. Begge er bensinmotorer.
Den nye Ford Equator Concept viser hva vi kan forvente av neste generasjon Maverick/Escape, og den har en 3.0 V6 Duratec motor. Firehjulsdriftsystemet er utstyrt med computerstyrt clutch, og sekstrinns gearkassen kan styres elektronisk med knapper på rattet. Vanligvis er Equator forhjulsdrevet, men opptil 99% av momentet kan overføres til bakhjulene om nødvendig.
Hjulopphenget er kjent fra Maverick, en McPherson-type forstilling med spiralfjærer og anti-roll stag, og multilink hjuloppheng bak. Dimensjonene er 442,4 x 178,0 x 179,8 cm (lengde x bredde x høyde). Akselavstanden er som på Maverick, 262 cm.
Equator Concept er utviklet ved Fords Lio Ho Design Technology Center i Taipei, Taiwan. Det er lagt vekt på sportslighet, og designer Paul Gibson sier konseptet er certainly a lot more track than it is truck.