-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ford Equator – den neste Maverick
Tiden begynner å bli moden for utskifting av Ford Maverick, og konseptet Equator viser retningen.
Ford Maverick går under navnet Escape i USA og en del andre land, og er en Sports Utility Vehicle (SUV) av det mindre slaget, i alle fall i amerikansk målestokk. Her til lands kan den fås med 2,3-liters rekkefirer eller 3-liters V6 under panseret. Begge er bensinmotorer.
Den nye Ford Equator Concept viser hva vi kan forvente av neste generasjon Maverick/Escape, og den har en 3.0 V6 Duratec motor. Firehjulsdriftsystemet er utstyrt med computerstyrt clutch, og sekstrinns gearkassen kan styres elektronisk med knapper på rattet. Vanligvis er Equator forhjulsdrevet, men opptil 99% av momentet kan overføres til bakhjulene om nødvendig.
Hjulopphenget er kjent fra Maverick, en McPherson-type forstilling med spiralfjærer og anti-roll stag, og multilink hjuloppheng bak. Dimensjonene er 442,4 x 178,0 x 179,8 cm (lengde x bredde x høyde). Akselavstanden er som på Maverick, 262 cm.
Equator Concept er utviklet ved Fords Lio Ho Design Technology Center i Taipei, Taiwan. Det er lagt vekt på sportslighet, og designer Paul Gibson sier konseptet er certainly a lot more track than it is truck.