-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ford på mobil-kongress
Ford har i dag sluppet detaljer om sin kommende kompakt-SUV, ikke på bilutstillingen i Genève, men på en mobil-kongress i Barcelona.
Det har selvsagt sine klare årsaker at Ford velger å avduke bilen på en mobil-kongress, og forklaringen heter Ford Sync.
Med Ford Sync kan sjåføren synke sin smarttelefon med bilens audioanlegg og benytte stemmestyring for å hente frem de forskjellige funksjoner i telefonen.
I tillegg sørger Sync Emergency Assistance for å ringe opp et nødnummer og gi instrukser på det lokale språket ved en eventuell ulykke.
Ford EcoSport kommer på markedet mot slutten av året, og blir Fords andre nykommer på SUV-markedet i år etter nye Kuga. Senere kommer også amerikanske Edge, en større og mer luksuriøs modell, i europeisk versjon – dette som et resultat av Fords globalisering.
EcoSport er basert på Fords småbilplattform, den samme som anvendes for Fiesta. Den byr på småbilens drivstofføkonomi kombinert med SUVens fleksibilitet, rommelighet og høye sitteposisjon.
- Bilens rolle er i utvikling. Våre kunder ønsker å trygt kunne benytte samme teknologi i bilen som hjemme, og vår Sync AppLink setter dem i stand til nettopp det, sier Paul Mascarenas, teknisk ansvarlig og visepresident i Ford Motor Europe.
EcoSport skal leveres med moderne drivlinjer, som den prisbelønte 1,0-liters turbo bensinmotoren med 125 hk, en 110-hesters 1,5-liter og en 90-hesters 1,5-liters diesel når den kommer på markedet mot slutten av 2013.