-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ford på mobil-kongress
Ford har i dag sluppet detaljer om sin kommende kompakt-SUV, ikke på bilutstillingen i Genève, men på en mobil-kongress i Barcelona.
Det har selvsagt sine klare årsaker at Ford velger å avduke bilen på en mobil-kongress, og forklaringen heter Ford Sync.
Med Ford Sync kan sjåføren synke sin smarttelefon med bilens audioanlegg og benytte stemmestyring for å hente frem de forskjellige funksjoner i telefonen.
I tillegg sørger Sync Emergency Assistance for å ringe opp et nødnummer og gi instrukser på det lokale språket ved en eventuell ulykke.
Ford EcoSport kommer på markedet mot slutten av året, og blir Fords andre nykommer på SUV-markedet i år etter nye Kuga. Senere kommer også amerikanske Edge, en større og mer luksuriøs modell, i europeisk versjon – dette som et resultat av Fords globalisering.
EcoSport er basert på Fords småbilplattform, den samme som anvendes for Fiesta. Den byr på småbilens drivstofføkonomi kombinert med SUVens fleksibilitet, rommelighet og høye sitteposisjon.
- Bilens rolle er i utvikling. Våre kunder ønsker å trygt kunne benytte samme teknologi i bilen som hjemme, og vår Sync AppLink setter dem i stand til nettopp det, sier Paul Mascarenas, teknisk ansvarlig og visepresident i Ford Motor Europe.
EcoSport skal leveres med moderne drivlinjer, som den prisbelønte 1,0-liters turbo bensinmotoren med 125 hk, en 110-hesters 1,5-liter og en 90-hesters 1,5-liters diesel når den kommer på markedet mot slutten av 2013.