-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedsfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Fords neste BEV:
Nærmere enn vi trodde
Det er ikke noe nytt at Ford skal bygge europeiske biler basert på Volkswagens MEB-plattform. Nytt er det derimot at den første skal komme allerede første halvår. Mars sier de heteste tipsene.
Det er åpenbart at Ford er inne i en runde med kontrollerte lekkasjer nå.
Stadig flere av selskapets toppfolk kommer med klare antydninger om at noe er i gjære, og dette ‘noe’ er en bil som kan få et solid elbilvolum for Ford etter at luften har gått litt ut av Mach-E.
Først hadde vi Peter Zillig, marketingsjefen i Europa, som postet en skikkelig teaser på Linkedin, der vi i hvert fall fikk se den nye lys-signaturen i fronten og der han beskriver det nye designspråket: «Adventurous Spirit».
Ifølge Zillig skal den knytte kontakten tettere med «kunder som sier de vet vi er amerikanske, men som ikke føler at vi er amerikanske».
Noe som selvfølgelig etterlater flere spørsmål enn svar.
Så dukket Martin Sander opp på Linkedin (se under). Han er sjef for Model E divisjonen hos Ford, og under et arrangement på designsenteret i Köln nylig ble han fotografert mens han løftet lakenet fra det ene hjørnet på en ny bil, med ordene:
– 2023 kan ikke komme fort nok. Det er da vi skal avduke vår første elektriske personbil fra Köln.
Og jommen fikk vi ikke en halv bekreftelse her hjemme også. Under et intervju med Per Gunnar Berg, administrerende direktør i Ford Motor Norge – om noe helt annet – sa han «ganske snart» da jeg spurte om når den neste elbilen skulle dukke opp.
Og han sa slett ikke nei da jeg spurte om vi snakket allerede første halvår.
Ford har vært utrolig flinke til å holde lanserings-tidspunktet godt skjult. Vi kan vel regne med en kompakt SUV-stil bil og Amerika-antydningen kan vel godt bety innslag fra både Bronco og F-150.
Med det vi vet om Fords elbiler fremover blir vel den nye posisjonert over den kommende Kuga EV og under den kommende Sports Crossover som Autoblog sier vil bli ganske lik ID.5. Regn med prestasjoner som en ID.4.
Den siste Fiesta triller ut fra Köln i juli. De nye elbilene skal ta opp produksjonsplassen der.