-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mach 1 vender tilbake
Etter 17 års fravær lanserer Ford en ny Mustang Mach 1 – selvsagt med kraftig V8 under panseret.
Etter at Ford lanserte sin første europeiske Mustang for fem års tid siden er det primært økonomi-versjonen med firesylindret motor som selges i Norge. Årsaken er selvsagt at den sparer kundene for noen hundre tusen i avgifter.
Men det går også en del GT-utgaver på norske veier, og nå får de mest hadbarka entusiastene noen enda grommere å strekke seg etter når Mustang Mach 1 lanseres. Opplaget er begrenset – hvor begrenset sies ikke, men den skal nok stå tidlig opp som skal sikre seg et eksemplar.
Mach 1 er brobyggeren mellom Mustang GT og de ekstreme Shelby-modellene.
Ifølge Ford blir Mach 1 den morsomste standard Mustang å kjøre på bane takket være en ny front som gir økt marktrykk, performance-komponenter fra Shelby-modellene og en handling-pakke som kan leveres som tilleggsutstyr.
Motoren er en 5,0-liters V8 med 480 hestekrefter ved 7000 omdreininger, og et maks dreiemoment på 569 Newtonmeter ved 4600 o/min. Sammenlignet med en standard GT betyr det 30 ekstra ponnier og 40 ekstra Nm.
Sekstrinns manuell er standard girkasse, men du kan også få bilen med 10-trinns automat. Ved å benytte Shelby-komponenter som inntaksmanifold, oljefilteradapter og oljekjøler har de oppnådd å øke kjøleeffekten av oljen med femti prosent.
En aggressiv front med store luftinntak med bikubemønster og innebygde lykter samt en rekke dekorelementer skiller Mach 1 fra de ordinære GT-modellene. 19-tommers spesialfelger er standard.
Mach 1 er leveringsklar i USA og Canada neste vår, men foreløpig er det ingen informasjon om oversjøiske markeder.