-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Spesial på Mustang
Detaljene er få og vage, men om vår samarbeidspartner har rett er dette en spesialutgave som skal debutere i påsken.
Som du ser av den tekniske kvaliteten er bildene tatt på ekstremt lang avstand av en bil inne på Fords testsenter i Dearborn. Der er det ikke lett å komme til for uvedkommende.
Ford har nylig avslørt at de klargjør en kjøreglad variant av Mustang, med en moderat prislapp. I USA starter den ordinære Mustang-prisen på 26.395 dollar (ca. NOK 225.000) mens du må opp i drøye $35.000 (NOK 300.000) for en bil med V8-motor.
Det er rundt en fjerdepart av hva du må ut med her i landet – her er norske priser og data for Mustang.
Ryktene sier at bilen får betegnelse Mustang SVO og at den kan debutere på bilutstillingen i New York allerede neste uke.
Spørsmålet Audomedia stiller seg er om det er denne bilen vi ser på disse bildene.
Emblemene som normalt viser hvilken motor bilen er utstyrt med er kamuflert, så vi ser ikke hvilket av de to alternativene som er benyttet her, 2,3-literen eller V8-utgaven på fem liter.
Den har 19-tommers felger som ikke finnes i det vanlige Mustang-programmet, og i hekken sitter to doble eksosrør.
Andre detaljer er en frontsplitter tilsvarende den som benyttes i performance-pakken, en sportsgrill, diskret hekkspoiler, samt sorte speilhus og sorte dekorstriper på panseret.
Hvis dette viser seg å være Mustang SVO sitter det sannsynligvis en 2.7L eller 3.0L Ecoboost turbomotor under panseret. Sannsynligvis i kombinasjon med 10-trinns automat eller 6-trinns manuell girkasse.
Vi får se om det dukker opp en slik modell i New York neste uke – bilutstilling i The Big Apple er en hyggelig påsketradisjon.