-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mazda oppgraderer og sjekker markedet
Mazda viser en lettere ansiktsløftet Premacy. I tillegg leker de seg med spenstige utgaver av MX-5 og 323.
Viktigste nyheten for Premacy er en ny 2-liters bensinmotor som yter 130hk (171Nm ved 4.500 o/min). Denne kommer i tillegg til en 1,8-liter bensin og en 2-liter diesel som leveres fra tidligere. Videre er hjulopphengingen oppgradert og gir mindre støy i bilen enn tidligere.
MX-5 MPS
MPS er en forkortelse for Mazda Performance Series, og denne bilen fortalte vi om her på Bilnorge for noen uker siden. Bilen har en motor på 1930cc som yter 200hk ved 7.000 omdreininger. Maks dreiemoment er 196Nm ved 6.000 o/min. Et stivere hjuloppheng og 17-tommers hjul skal sørge for at den ligger bedre på veien.
Sammenlignet med en vanlig MX-5 har den fått ny front med doble lykter og større luftinntak. Dessuten er bakre fanger fornyet og det samme gjelder eksosrøret. Den har også fått en liten minispoiler bak for å øke marktrykket i høye hastigheter.
323 MPS
Denne er basert på 4-dørsutgaven av Mazda 323 og er unnfanget for å sjekke ut interessen for en sporty utgave av den populære småbilen. 2-liters motoren yter 150hk og den har et mer aggressivt hjuloppheng enn en vanlig 323.
Sporty detaljer på bilen innbefatter en ny front med store luftinntak, sideskjørt og en stor hekkspoiler. Bilen er ifølge Mazda først og fremst tiltenkt USA, men den kan også finne veien til Europa og Japan.