-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mitsubishi: Først gjennom Sahara
Det er nok målsetningen Mitsubishi har med sin nye konseptbil med betegnelsen Pajero Evolution. Dessuten skal den illustrere Mitsubishis nye designretning der den står godt synlig på Frankfurt-utstillingen.
Bilen er en forsmak på Mitsibishis neste utfordrer til Paris-Dakar rallyet, og tyske Jutta Kleinschmidt som vant årets løp har vært delaktig i utviklingen. Bilen har runde former som vitner om kjøreglede og dynamikk. Den brede sporvidden vil nok være til god hjelp når bilen en gang i fremtiden skal bane seg vei gjennom en steinete ørken.
Pajero Evolution er proppet med avanserte tekniske løsninger som Super Select 4WD, AYC (Active Yaw Control) og ACD (Active Center Differential). Under panseret sitter en 3,5-liters V6 med betegnelsen MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve lift & timing Electronic Control).
Sammen med konseptbilen vil også Tommy Mäkinens nye verktøy, Evolution VII være på plass både i rally- og gateklare utgaver.