-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Seat leker med Arosa
Så viser det seg at Seat ikke bare skal vise sitt åpne to-seters konsept som vi tidligere har fortalt om, men de kommer også til å leke seg litt med sin aller minste.
Kanskje blir de litt mer fristet av det minste segmentet hvis Seat gjør alvor av sine to Arosa-leker som skal presenteres i Frankfurt. Begge er to-setere - selv om det ikke er åpenbart fra utsiden. Den ene heter Racer og den andre City Cruiser og begge er basert på det opprinnelige Arosa/Lupo-skallet.
Racer er en liten bombe, som skal gjøre det morsomt å kjøre til melkebutikken eller frem og tilbake til storby-sentrum jobben. Seks trinn i den manuelle gearkassen slik at du har noe å jobbe med, stiv fjæring slik at du virkelig merker hver brosten og hver trikkeskinne, og en 1,6 liters motor på 125 hester, slik at du ikke behøver å gi dumme medtrafikanter fingeren, du gir dem bare baklyset isteden.
Høres ut som en bil som kan få frem rampen i den snilleste av oss. Men dessverre ligger det vel under at denne bilen heller er grunnlag for en fremtidig sportsklasse enn for et seriøst alternativ til Sagene Ring.
City Cruiser er et bevis på at endelig er det noen som har hørt på meg. For hundre år siden hadde jeg i Italia en Fiat 500, hekkmotor, der jeg tok ut sofaen bak og passasjersetet. Så monterte jeg et praktfullt førersete som virkelig ga muligheter for strake armer, og skrått bak meg monterte jeg et meget komfortabelt passasjersete. En glimrende to-personers konfigurasjon.
City Cruiser har nesten samme oppskriften. Passasjeren sitter bak i det eneste setet der, i nærheten av et skrivebord med PC og alt kontorutstyr. Alternativt kan det monteres barnesete og kjøleskap pluss tilgang på varmt vann der. Det høres ut som den ultimate sjåførkjørte bybilen.
Deilig med noen små konsepter som bare er lekne.