-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Subaru Impreza WRX STi
Petter Solberg hadde samlet en stor gruppe journalister rundt seg da han avduket en ekstra heftig utgave av Impreza på Frankfurt-utstilling. Nærmere Petters rallybil kan du vanskelig komme.
Innendørs har Subaru benyttet blått semsket skinn i stolene, som de har utstyrt med røde STi-logoer. På rattet, gearkula og håndbrekket finner du sportslige røde sømmer. Det som også skiller interiøret fra en vanlig WRX er en bryter som gir deg anledning til å spraye intercooleren med vann. Du kan også aktivere et varsel, i form av lys eller lyd, mot å dra bilen for høyt på turtallsskalaen. Prodrive-utgaven har mørkeblå instrumenter med røde visere.
Subaru Impreza WRX STi kan leveres i fire forskjellige farger; WR Blue Mica, Blue Black Mica, Premium Silver Metallic og Pure White. Vi tipper den blå blir mest populær.
Under panseret sitter en 2-liters motor som er trimmet opp til 265hk ved 6.000 omdreininger. Maks dreiemoment er 343Nm ved 4.000 omdreininger. (En vanlig WRX har 218hk og 292Nm.) STi-versjonen klarer 0-100 km/t på 5,2 sekunder og har en toppfart på i underkant av 240 km/t.
En tettsteget 6-trinns gearkasse overfører motorkraften til alle fire hjulene. Disse er for øvrig utstyrt med 17-tommere og dekkdimensjon på 225/45. Bak hjulene sitter ventilerte skivebremser som er utviklet i samarbeid med Brembo.
Den norske importøren, Autoindustri, har lovet å ta inn bilen til Norge, og den blir nok et yndet objekt for de som kjører rally. En vanlig WRX koster 450.000. Regn med å plusse på ganske my ekstra for en STi.