-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Subaru Impreza WRX STi
Petter Solberg hadde samlet en stor gruppe journalister rundt seg da han avduket en ekstra heftig utgave av Impreza på Frankfurt-utstilling. Nærmere Petters rallybil kan du vanskelig komme.
Innendørs har Subaru benyttet blått semsket skinn i stolene, som de har utstyrt med røde STi-logoer. På rattet, gearkula og håndbrekket finner du sportslige røde sømmer. Det som også skiller interiøret fra en vanlig WRX er en bryter som gir deg anledning til å spraye intercooleren med vann. Du kan også aktivere et varsel, i form av lys eller lyd, mot å dra bilen for høyt på turtallsskalaen. Prodrive-utgaven har mørkeblå instrumenter med røde visere.
Subaru Impreza WRX STi kan leveres i fire forskjellige farger; WR Blue Mica, Blue Black Mica, Premium Silver Metallic og Pure White. Vi tipper den blå blir mest populær.
Under panseret sitter en 2-liters motor som er trimmet opp til 265hk ved 6.000 omdreininger. Maks dreiemoment er 343Nm ved 4.000 omdreininger. (En vanlig WRX har 218hk og 292Nm.) STi-versjonen klarer 0-100 km/t på 5,2 sekunder og har en toppfart på i underkant av 240 km/t.
En tettsteget 6-trinns gearkasse overfører motorkraften til alle fire hjulene. Disse er for øvrig utstyrt med 17-tommere og dekkdimensjon på 225/45. Bak hjulene sitter ventilerte skivebremser som er utviklet i samarbeid med Brembo.
Den norske importøren, Autoindustri, har lovet å ta inn bilen til Norge, og den blir nok et yndet objekt for de som kjører rally. En vanlig WRX koster 450.000. Regn med å plusse på ganske my ekstra for en STi.