-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Brabus i 300 pluss
Det skjer stadige brudd på den frivillige tyske industriavtalen om at biler skal begrenses til ca. 260 km/t i toppfart. Til Frankfurt kommer Brabus med noe de lover oss 301 km/t fra.
Men ikke en hvilkensomhelst V-åtter. Brabus har økt slagvolumet til 5,8 liter og trimmet den slik at den nå produserer 400 hester. 600 Nm som maksimalt dreiemoment er også ganske voksent.
Av de store endringene ellers er ny differensial og en sterkt modifisert fremtrinns automat. Men de lover oss at både opphengning, bremser og aerodynamikken er fullt ut tilpasset de nye rammebetingelsene.
Brabus CV 8 skal du spørre etter. CV 8? Var ikke det navnet på en av Jensens tiltrekkende 60-talls modeller? Er det så vanskelig å finne nye navn?
Nå ja, selv om Jensen også hadde V8motor, gjorde den ikke null til 100 på 4,5 sekunder eller brøt 300 km/t grensen.