-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Eksperimentell Citroën C-Crosser
Citroën har tradisjon for å stille opp med eksperimentelle løsninger på bilmesser. I Paris i fjor var det Osmose, til Frankfurt har de med seg en snåling de kaller C-Crosser.
Ved et enkelt tastetrykk forsvinner glasstaket og bakdøren under gulvet bak, baksetene kan foldes sammen for å gi et stort, flatt gulv. En elektrisk betjent glassvegg beskytter frontsetepassasjerene mot løs bagasje. Denne er integrert i forseteryggen.
Kort og bred
C-Crosser er omtrent på lengde med en Xsara, men den er bredere enn de fleste vanlige biler. Interiøret er rommelig, ikke minst takket være at bilen ikke har pedaler og at setene sørger for en høy sittestilling, både foran og bak. Romfølelsen i kabinen forsterkes av det store glasstaket.
Det er moderne drive-by-wire teknologi som gjør pedaler overflødige, og det samme gjelder rattstamme. Et løst panel gjør at du kan sitte både i høyre og venstre forsete og styre bilen. Fra dette ratter og kontrollerer du C-Crosser, gasser og bremser. Praktisk når du drar til en destinasjon med venstrekjøring.
Hydractive
Citroën Hydractive 3 hjuloppheng gjør bilens fremkommelighet god selv i vanskelig terreng. Da hever den seg automatisk med inntil 60mm, og når du skal laste inn tunge gjenstander bak kan bilen senkes med inntil 100mm ved å trykke på en knapp. Store skyvedører på begge sider gjør innlasting og innstiging bekvem.
C-Crosser er utstyrt med en 2-liters HPi direkteinnsprøytet bensinmotor, ESP og ABS-bremser og egner seg like godt på veien som i røffere omgivelser. Den elektronisk kontrollerte styringen er hastighetssensitiv, noe som gjør den lett å betjene ved for eksempel lukeparkeringer.