-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nissans nye Frankfurt-start
At Nissan regner høstens Frankfurt som begynnelsen på Den Nye Tid har vi forstått lenge. Og vi vet at Fusion-konseptet fra Paris i fjor har lagt grunnlaget for den nye Primera som skal debutere der. Men det kommer mer – her viser vi skisser til et par nye konsepter.
To nye konsept-modeller skal også få sin premiere der. Den ene skal hete mm.e, skal vi ta det en gang til så dere ikke oppfatter det som en skrivefeil?: MMpunktumE – men med små bokstaver. Glem det manierte navnet, den tøffe skissen gir grei beskjed om at dette blir en bil med en helt egen personlighet, og det er vel ganske åpenbart at vi her ser de første signalene på den neste generasjon Micra.
Den andre konseptbilen blir en off-roader som ser såpass aggressiv ut på skissen at man kan være fristet til å si at den er såpass lite soft-roader at det kanskje er den neste Patrol vi ser. Crossbow skal den hete, også noe som åpenbart er i tiden: i løpet av halvannet år har vi møtt CrossTour fra Hyundai, Crossfire fra Chrysler og Crossblade fra Smart.
Det er ganske åpenbart at Nissans ganske ferske designsjef, Shiro Nakamura, allerede har klart å sette sitt klare stempel på Nissans globale designinnsats. Samtidig som det er helt åpenbart at uansett hvor sterk Renaults innflytelse er på andre Nissan-områder, så klarer Nissan Design seg utmerket uten innblanding fra Patrick Le Quement og hans folk.
Nissan-standen er en av de jeg virkelig gleder meg til i år.