-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Peugeot til månen
Det blir mer enn et stasjonsvogn-studie på Peugeot-standen i Frankfurt, viser det seg. I tillegg til en stasjonsvogn til har fabrikken bygget en fullskalautgave av den som vant designkonkurransen der.
Peugeot har selvfølgelig gjort som de lovet, Moonster tegnet av en student fra Beograd, Marko Ludovic, får en hedersplass.
Problemet med slike greier som dette er for det første at eksterne konkurransedeltakere vanskelig kan legge inn merkets egne DNA-spor i designet. Skal man få til det må man ha levd i merkets miljø. Og når resultatet skal avgjøres av en ganske sammensatt jury, som blant annet består av deg og meg på nettet, kan resultatet bli ganske fjernt.
Jeg har i hvert fall problemer med å se for meg Moonster som en del av transportbildet vårt i 2020. Det er tross alt ikke lenger frem til enn at den nye Fiesta og den nye Stilo kommer til å være en del av gatebildet da.
Men den vil utvilsomt samle mye oppmerksomhet.
Mer fortjent er imidlertid den oppmerksomheten som vil bli de to stasjonsvognstudiene til del. Både 206 og 307 SW påstås i fullt alvor bare å være ideer, men spesielt 307 SW ser ganske produksjonsnær ut, der et 1,33 kvm stort panoramatak må gi en helt ny form for romfølelse. 206 SW behøver jo ikke ha konseptmodellens 181 hester sterke motor for å ha en mulighet i markedet.