-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Peugeot til månen
Det blir mer enn et stasjonsvogn-studie på Peugeot-standen i Frankfurt, viser det seg. I tillegg til en stasjonsvogn til har fabrikken bygget en fullskalautgave av den som vant designkonkurransen der.
Peugeot har selvfølgelig gjort som de lovet, Moonster tegnet av en student fra Beograd, Marko Ludovic, får en hedersplass.
Problemet med slike greier som dette er for det første at eksterne konkurransedeltakere vanskelig kan legge inn merkets egne DNA-spor i designet. Skal man få til det må man ha levd i merkets miljø. Og når resultatet skal avgjøres av en ganske sammensatt jury, som blant annet består av deg og meg på nettet, kan resultatet bli ganske fjernt.
Jeg har i hvert fall problemer med å se for meg Moonster som en del av transportbildet vårt i 2020. Det er tross alt ikke lenger frem til enn at den nye Fiesta og den nye Stilo kommer til å være en del av gatebildet da.
Men den vil utvilsomt samle mye oppmerksomhet.
Mer fortjent er imidlertid den oppmerksomheten som vil bli de to stasjonsvognstudiene til del. Både 206 og 307 SW påstås i fullt alvor bare å være ideer, men spesielt 307 SW ser ganske produksjonsnær ut, der et 1,33 kvm stort panoramatak må gi en helt ny form for romfølelse. 206 SW behøver jo ikke ha konseptmodellens 181 hester sterke motor for å ha en mulighet i markedet.