-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Arden-Jag til Frankfurt
Det blir selvfølgelig en rekke premierer fra småfabrikkene også, når Frankfurt åpner. Blant annet skal tyske Arden, mer Jaguar-orientert enn en rekke av de engelske konkurrentene, presentere sin egen lettvekt, høykraft utgave av XK-R.
Men nå har de dratt den enda lenger. Til Frankfurt skal de ha sin Type RS klar. Her snakker vi om virkelig lettvekter, vi snakker om stor bakspoiler, vi snakker om håndbygget kullfiber-karosseri. Og selvfølgelig snakker vi om enda mer motor. 4,6 liter og mer enn 500 hester som drar gjennom seks trinn, enten ren manuell eller en tiptronic utgave.
Her kommer også chassisbiten rett fra håndverkerne og ikke fra noe samlebånd. Du skal få avstemt det dynamiske nøyaktig etter eget ønske (eller kanskje heller: etter egen kompetanse, for det er klart at dette kan begynne å bli ganske livlig) Konstruktive endringer finner du forresten også i denne avdelingen, for eksempel nye stabilisatorer.
20 tommers smidde hjul og 370 mm skiver tilhører også oppskriften. Men hva det skal koste kan ikke Arden fortelle enda. Siden A-Typen koster 174.000 kan vi vel imidlertid trygt regne med at billigere blir ikke RS.