-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Jaguar med egen stasjonsvogn
Når Jaguar nå endelig kommer med en stasjonsvogn-utgave er det mange små engelske spesialfabrikker som fortviler. Bortsett fra Aston Martin er det vel intet annet merke som så ofte har vært utstyrt med en alternativ Estate – eller sågar en Shooting Brake.
Men nå som det begynner å bli et inntjeningspress på Jaguar, og de må gå mainstream, i den grad overklasse kan gå mainstream, er det jo ganske naturlig at det skjer litt på modellutviklingen.
Det første sjokket var selvfølgelig at de nå bygger sin egen Mondeo-utgave. Neste overraskelse var at det kom en selvtenner. Og nå altså en stasjonsvogn-utgave.
Den bygges på X-modellen og får sin debut på Frankfurt-utstillingen om tre uker. Det er jo nok å se på de Audiene og Mercedesene som triller omkring for å forstå det rasjonelle i å fremstille en Estate i denne klassen. Og siden mer enn en tredel av stasjonsvognkundene sier at design er grunnen til at de velger stasjon, er det klart at Ian Callum og hans folk har lagt seg ekstra i selen her.
Den skal være stappfull av nyttige, og ikke bare eksklusive og engelske, detaljer også, som integrert takstativ og horisontalt delt bakluke, men detaljer må vente til den endelige offentliggjøringen skjer.
Permanent 4x4 og X-typens motor-palett er selvfølgelig blant ingrediensene forresten.