-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Jaguar med egen stasjonsvogn
Når Jaguar nå endelig kommer med en stasjonsvogn-utgave er det mange små engelske spesialfabrikker som fortviler. Bortsett fra Aston Martin er det vel intet annet merke som så ofte har vært utstyrt med en alternativ Estate – eller sågar en Shooting Brake.
Men nå som det begynner å bli et inntjeningspress på Jaguar, og de må gå mainstream, i den grad overklasse kan gå mainstream, er det jo ganske naturlig at det skjer litt på modellutviklingen.
Det første sjokket var selvfølgelig at de nå bygger sin egen Mondeo-utgave. Neste overraskelse var at det kom en selvtenner. Og nå altså en stasjonsvogn-utgave.
Den bygges på X-modellen og får sin debut på Frankfurt-utstillingen om tre uker. Det er jo nok å se på de Audiene og Mercedesene som triller omkring for å forstå det rasjonelle i å fremstille en Estate i denne klassen. Og siden mer enn en tredel av stasjonsvognkundene sier at design er grunnen til at de velger stasjon, er det klart at Ian Callum og hans folk har lagt seg ekstra i selen her.
Den skal være stappfull av nyttige, og ikke bare eksklusive og engelske, detaljer også, som integrert takstativ og horisontalt delt bakluke, men detaljer må vente til den endelige offentliggjøringen skjer.
Permanent 4x4 og X-typens motor-palett er selvfølgelig blant ingrediensene forresten.