-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Kia med 2+2 cab konsept
Koreanske Kia kommer til Frankfurt med en riktig så spenstig cabriolet-coupé i konseptform, med navn KCV-III. Vi snakker om en mulig konkurrent til Peugeot 206 CC og Citroën Pluriel, om den kommer i produksjon.
Selve taket er ganske så smart, det likner det kjente 206 CC-taket, men her kommer det i glass, så man har god kontakt med utenomverdenen selv med taket på. Og det er franske Heuliez som har bygd bilen, akkurat som 206 CC. Designet derimot er gjort hos Kia i Korea.
Kia har laget bilen "for å vise hvordan sterke følelser, 'cyberaktige' kunstneriske former, og unge forbrukeres drømmeverden av computer-fantasier kan la seg kombinere i bils form", intet mindre! Da er det nok mindre viktig å nevne at den er en kompakt 2+2 coupé, sannsynligvis da som 2 voksne + 2 barn siden baksetene er i minste laget.
Men enda har vi knapt nevnt designen, som ser meget vellykket ut. Joda, det er kanskje ikke så vanskelig om man følger tidens trend, med dyp V-formetgrill, brede langstrakte frontlykter, og en nydelig linje diagonalt opp og bak fra forhjulene som gir det rette fartspreget. For min egen del vil jeg si at de kunne spart seg for hekkspoileren, eller kanskje gjort den litt mindre?