-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Nesten 500 hk i AMGs nyeste lasteskip
Det var selvfølgelig bare å vente seg, at AMG kom med sin egen kraftpakke til den nye E-Klasse stasjonsvognen. Dermed har de i den nye Mercedes-Benz E 55 AMG Estate en bil med overlegne lasteegenskaper og like overlegne dynamiske prestasjoner.
Det er mye som tyder på at AMG kommer til å ha tyngdepunktet sitt rundt en ny familie over-6-liters V8-motorer, med naturlig åndedrett, i fremtiden (fra 2006 omtrent) Sannsynligvis vil du møte den allerede neste år i den nye GTS cross-overen, den vil bli et praktfullt minne om en av de mest karismatiske Mercedeser noensinne: 300 SEL 6,3 fra 40 år tilbake. 650 kompressorfrie hester kan du regne med derfra.
Men mens vi venter på at AMG finner kursen igjen må de jo gjøre bruk av tilgjengelig utstyr, og et av resultatene er Mercedes nye lastebærer med den velkjente V8-motoren som nå er på 5,5 liter, 476 hester og 700 Nm. Med baksetene riktig plassert har du 1950 liter lastevolum bak deg, og all denne luften kan du få fra null til hundre på 4,8 sekunder. Toppfarten er 250 km/t, men som vanlig er denne begrenset av fabrikkens elektroniske fartssensur.
De Mercedes-detaljene som leveres til denne modellen følger selvfølgelig med i AMG-utgaven også, inklusive bokstavkombinasjoner som ADSII og SBC, men i tillegg legger AMG til noe av sitt eget. For eksempel sportsfjæringen som de kaller Airmatic DC (som i motsetning til etternavnet på byen der USAs styrende funksjoner holder til ikke betyr Dot Com), Og selvfølgelig masse av sitt eget styling-utstyr.
Du ser fort at dette er en AMG-modell. Iøynefallende frontspoiler starter festen – det senkede inntrykket fortsetter hele veien rundt. Ovale eksosrør og de spesielle 18-tommerne ødelegger heller ikke inntrykket. Interiøret er det gjort enda mere med. Seter, spesielt skinntrekk inne, ratt med gearskift-manualene og spesielle instrumenter gir deg en viss unnskyldning for å ha blåst noen ekstra kroner her.
Du kan selvfølgelig studere den nærmere på Frankfurt-utstillingen.