-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Oppgradert Agila
De nye Ecotec motorene har vi visst om en stund, og det er vel nesten en selvfølge at når noe såpass nytt finner plass i en gammel modell, så blir hele pakka oppgradert. Det skjer i hvert fall med Opel Agila nå.
For å gjøre det litt mer komplisert å velge riktig modell kommer Agila nå med fire utstyrsnivåer. Essentia for de av dere som teller pengene deres, Njoy for folk som vil ha litt fargekoordinering ute og inne (står det i teksten, så det får meg selvfølgelig til å lure på hvordan Essentia egentlig ser ut), Cosmo er pakka for alle som legger vekt på elegant understatement og Agila Njoy Design-Edition er en bil som sender sterke signaler om fun & Fashion!!
La oss heller, nok en gang, skryte av den nye 1,3 liters turbo- CDI-motoren som nå også kommer hit (etter at Fiat allerede har brukt den stund). Den kalles verdens mest kompakte, og den minste dieselmotoren for bil. Men 70 hester, 170 Nm og masse elastisitet er ikke så lite når det kommer til stykket allikevel. 5,2 liter pr. 100 km er derimot smått.
La oss også minne om at Agila er av samme høye standard som Opels andre flexi-biler når det gjelder glup bakseteløsning. Når det gjelder enkel mulighet for flatt gulv har de andre mye å lære.