-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Oppgradert Agila
De nye Ecotec motorene har vi visst om en stund, og det er vel nesten en selvfølge at når noe såpass nytt finner plass i en gammel modell, så blir hele pakka oppgradert. Det skjer i hvert fall med Opel Agila nå.
For å gjøre det litt mer komplisert å velge riktig modell kommer Agila nå med fire utstyrsnivåer. Essentia for de av dere som teller pengene deres, Njoy for folk som vil ha litt fargekoordinering ute og inne (står det i teksten, så det får meg selvfølgelig til å lure på hvordan Essentia egentlig ser ut), Cosmo er pakka for alle som legger vekt på elegant understatement og Agila Njoy Design-Edition er en bil som sender sterke signaler om fun & Fashion!!
La oss heller, nok en gang, skryte av den nye 1,3 liters turbo- CDI-motoren som nå også kommer hit (etter at Fiat allerede har brukt den stund). Den kalles verdens mest kompakte, og den minste dieselmotoren for bil. Men 70 hester, 170 Nm og masse elastisitet er ikke så lite når det kommer til stykket allikevel. 5,2 liter pr. 100 km er derimot smått.
La oss også minne om at Agila er av samme høye standard som Opels andre flexi-biler når det gjelder glup bakseteløsning. Når det gjelder enkel mulighet for flatt gulv har de andre mye å lære.