-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Jubileums-Porsche
Jeg lurer på om ikke Porsche er i ferd med å sette en slags verdensrekord nå i bruk av færrest mulig komponenter for å fremstille max antall varianter. Nå kommer hjælpe-og-trøste en 40-års jubileumsmodell også. I begrenset opplag.
Ellers er det detaljer fra dele-binga, som du kanskje venter. Luftinntak foran fra 911 Turbo, eller 18 tommers hjul fra Carrera eller de høyklansete eksosrøravslutningene som kommer fra.... hvor i all verden kommer de fra?
Men det er da noe substans også i dette som kalles toppen av 996-utviklingen. 25 hester mer enn vanlig fra den flate sekseren – nå er vi altså oppe i 345 av dem. 10 mm lavere karosseri og et annet sperrediff øker nok de dynamiske kvalitetene og spesifikasjonene forteller om litt-bedre-enn-vanlig-911 prestasjoner. Til 200 på 16,5 – 1 helt sekund raskere enn 911 standard (hvis det finnes) og en toppfart som har lagt på 5 km/t slik at 290 nå er mulig.
Bedre lykter, soltak, andre interiørdeltaljer, mange slike ting er med på å begrunne Uni- prisen på 82.300. Og det at den kommer i begrenset opplag selvfølgelig.
Og siden det er en 40-års jubileumsmodell trodde du kanskje vi snakket om 40 eksemplarer. Å nei. Førti år siden det vil si 1963. Akkurat. Så mange skal den selges i.