-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Click har fått nye øyne
"Og hva så?" sier vel du. Bare det at Click er koreanavnet på Hyundai Getz, og da er det vel på plass å fortelle om en liten ansiktsløftning?
Det er klart at siden Getz nå er et par måneder eldre enn tre år, er det på tide med en lite make over. Det er ikke mye det dreier seg om - ny grill, noen endringer på baklys og, sier fabrikken, litt bedre materialer i interiøret. Det du virkelig ser nyhetene på, er at den virkelig har fått mandeløyne nå.
Men viktigere enn utseendet, er det at det kommer nye motorer. Nyutviklede 1,4 og 1,6 litere skal erstatte 1,3 og 1,5 motorene, litt sterkere og i snitt 9 prosent mer økonomiske. Dessuten kommer det en diesel som gir deg 86 hester fra 1,5 liters slagvolum.
Du vil kunne betjene stereoen fra rattet, og jommen er det ikke en sikkerhetsforbedring også: en aktiv hodestøtte, hva nå det måtte være.
Vi får nok greie på det i september, den skal Europa-debutere på Frankfurt-utstillingen.