-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny billigbil
Renault lar det ikke bli med Logan. Neste billigbil skal hete Sandero, og blir en femdørs hatch.
Renault har hatt meget større suksess enn noen hadde regnet med. Da de lot rumenske Dacia sette i gang med sin Logan, regnet de fleste med at dette til nød kunne bli en fattigmannsbil for den gamle østsonen.
Nå er den i ferd med å bli en verdensbil av store dimensjoner. I første halvår produserte den ene fabrikken i Romania nesten 150.000 eksemplarer av den. Det er tre andre steder hvor den også blir produsert, og nye fabrikker kommer stadig på nett.
Ny modell
Nå planlegges en ny modell i tillegg til de tre Logan-utgavene som finnes (sedan, stasjonsvogn og pickup). Det blir en kompakt femdørs hatch, bare så vidt over 4 meter lang og den skal selges i Europa for ca. 8.000 euro.
Først dukker den opp som en ren Renault-modell i Brasil og Argentina, men når også Romania starter produksjonen en gang neste år, vi den bli utstyrt med Dacia-merket.
1,6-liters bensin eller 1,5 dCi fra Renaults motorhylle, regner man med. Så langt har Renault Nordic sagt at de ikke vil ta Logan til Norge - så da må vi nok se langt etter Sandero også.