-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny billigbil
Renault lar det ikke bli med Logan. Neste billigbil skal hete Sandero, og blir en femdørs hatch.
Renault har hatt meget større suksess enn noen hadde regnet med. Da de lot rumenske Dacia sette i gang med sin Logan, regnet de fleste med at dette til nød kunne bli en fattigmannsbil for den gamle østsonen.
Nå er den i ferd med å bli en verdensbil av store dimensjoner. I første halvår produserte den ene fabrikken i Romania nesten 150.000 eksemplarer av den. Det er tre andre steder hvor den også blir produsert, og nye fabrikker kommer stadig på nett.
Ny modell
Nå planlegges en ny modell i tillegg til de tre Logan-utgavene som finnes (sedan, stasjonsvogn og pickup). Det blir en kompakt femdørs hatch, bare så vidt over 4 meter lang og den skal selges i Europa for ca. 8.000 euro.
Først dukker den opp som en ren Renault-modell i Brasil og Argentina, men når også Romania starter produksjonen en gang neste år, vi den bli utstyrt med Dacia-merket.
1,6-liters bensin eller 1,5 dCi fra Renaults motorhylle, regner man med. Så langt har Renault Nordic sagt at de ikke vil ta Logan til Norge - så da må vi nok se langt etter Sandero også.