-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Seat med Lambo-preg
Seat er langt fra død på kontinentet. En ny konseptbil derfra viser igjen at Lambo fremdeles er inspirasjonen.
Klikk HER for alt fra Frankfurt!
Det er akkurat som Luc Donckerwolke ikke helt kan glemme at han en gang satt i SantAgata Bolognese og var sjef for den lille designstaben hos Lamborghini.
Selvfølgelig var det en forfremmelse da han ble sendt til Spania for å ha ansvaret for Seat, men det er mye Lambo som sitter i.
Formspråk
Bare se på årets Seat konsept i Frankfurt. Tribu heter den, og selv om den fortsetter der Salsa slapp, med å beskrive fremtidens Seat-formspråk, er det ikke tvil om at her finner vi enkelte knekk-og-brett detaljer som godt kunne være hentet fra Lanborghini.
Bilen er bygget på en Tiguan-plattform, med en øst-vest firer, firehjulsdrift og DSG. Muligens er det slik den skal bli en gang i fremtiden også, men i første omgang er det den kommende Ibiza og sedanen på A4-basis vi venter på. Og som disse stilstudiene bygger opp mot.
Det er vel heller tvilsomt om de parallellogram-formede forlyktene, de skarpe konturene på panseret, de svære, nesten firkantede hjulutskjæringene og den svære glassflaten på bakluken noensinne kommer til å bli ført videre.
Men la oss i hvert fall håpe at Donckerwolkes interiør får en avlegger eller to. I stedet for et massivt dashbord er hele informasjonsavdelingen hengt opp i en lett ramme, og det er det.