-
Scania:
Verksmester/teknisk leder
-
DRIVE Mobility:
Teknisk salgsrådgiver
-
Møller Bil Outlet Stor-Oslo:
PDI (Pre-delivery inspector)
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Garanti og logistikk
-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Lettvekter på vei
Loremo er et spennende mikrostrømlinjeprosjekt vi har møtt før. Første gang på Genève-utstillingen i fjor.
Klikk HER for alt fra Frankfurt!
Les omtalen fra fjorårets Genéve-utstilling.
Bilen de viste var spennende. En slags oppblåst EV1, den futuristiske el-bilen til GM som summet rundt i California i mange år. Loremo var derimot, i motsetning til EV1, bygget med maksimal oppmerksomhet mot letthet.
450 kg, uten at det skulle gå ut over kollisjonssikkerheten, var en dristig utfordring. Folkene bak påstår de har oppnådd det, selv om det kanskje er i tidligste laget å slenge bilen inn i en EuroNCAP-vegg.
De sa ikke noe om forventet forbruk, men foran Frankfurt lovte de at de skulle komme hjemmefra og til utstillingen på mindre enn åtte liter diesel.
2 desiliter
De påstår de klarte det, bilen sto ennå under dekke da jeg møtte den tirsdag morgen, men jeg skal se nærmere på dette. Ikke minst fordi dette er en så underlig skapning at den automatisk faller inn under den heldigvis fremdeles ganske store bare-MÅ-kjøre gruppen.
8 liter, 400 kilometer, det blir mindre enn 0,2 liter på mila det.
Vi blir lovet en serieklar bil på IAA i 2009 og i 2010 skal den være i salg. Man snakker videre om 8-10.000 biler i året, og det påstås at allerede nå har 45.000 potensielle kunder vist sin interesse.
Det er da jeg begynner å lure på om det med åtte liter kan være sant allikevel.