-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
En ny Bugatti?
For noen uker sidene fortalte vi om en spennende illustrasjon på en invitasjon fra Bugatti til Frankfurt. Nå har vi mer kjøtt på beinet.
Det er ikke mye som avsløres på bildet som lekket ut midt i den norske fellesferien, men siden fulgte ett bilde til.
Og da viste det seg at bilen var utstyrt med noe så sjeldent som 8 eksosrør. En god indikasjon på dobbelt så mange sylindre.
Et navn har den hemmelige fremtidsbilen også fått – Bordeaux.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Med fire dører og en stor bakluke, blir den definitivt blant de mer praktiske Bugattier gjennom tidene. Legg også merke til den delte bakruta – en lekker detalj.
Men at Bordeaux blir større og mer praktisk enn en Veyron, betyr ikke at den blir kjedelig. Samme motor skal benyttes, en W16 med 1001 hk.
Om bilen skulle dukke opp på en eller annen bilutstilling i løpet av høsten, snakker vi om en ren konseptutgave.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Produksjonsbilen - om den nå i det hele tatt realiseres, markedet for slik rå luksus har vel tørket litt inn i det siste - ligger fortsatt noen år inn i fremtiden.