-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Garavanis Topolino
Strandvibber fra Garavini
Topolinoen blir stadig bygget om. Det mest populære er å gi den strandvibber. Sist ut er karosserimakeren Garavini.
Garavini er et navn fra fjern fortid. Han startet i 1908 og ble snart en del av Diatto-fabrikken.
Nytt forsøk med ren karosserifabrikk igjen i 1914 – det gikk veldig bra mellom de to store krigene, med mange staselige påbygg. Etter krigen gikk det nedover, til slutt med busser sammen med Viberti på slutten av 50-tallet.
Men ikke helt slutt åpenbart. I fjor var den nemlig noen som het Garavini som tok en Alfa 4C under behandling. Og i en pressemelding som følger med deres nyeste Spiaggina skriver de at de stammer fra 1908!
Det de gjør her er å ta din Topolino som du allerede har kjøpt for snaue 10.000 euro. Så tar de ytterligere 45.000 euro fra deg og gjør ting med den.
Lakker den i hvitt og svart. Gjør litt soltak. Syr litt skinn til interiøret. Fikser på hekken med noe som ser ut som en høyttaler, og nye lys. Og kutter et stort hull i karosseriet der du for eksempel kan sleide inn vannskiene – eller kan feste en spesialbygget koffert.
Samtidig som prisen skal være en garanti for at dette er du alene om.
Jeg vet ikke helt om det i så fall er et kompliment eller en idiotforklaring.
Garavini garanterer i hvert fall at de ikke skal bygge flere enn ti slike.