-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Garavanis Topolino
Strandvibber fra Garavini
Topolinoen blir stadig bygget om. Det mest populære er å gi den strandvibber. Sist ut er karosserimakeren Garavini.
Garavini er et navn fra fjern fortid. Han startet i 1908 og ble snart en del av Diatto-fabrikken.
Nytt forsøk med ren karosserifabrikk igjen i 1914 – det gikk veldig bra mellom de to store krigene, med mange staselige påbygg. Etter krigen gikk det nedover, til slutt med busser sammen med Viberti på slutten av 50-tallet.
Men ikke helt slutt åpenbart. I fjor var den nemlig noen som het Garavini som tok en Alfa 4C under behandling. Og i en pressemelding som følger med deres nyeste Spiaggina skriver de at de stammer fra 1908!
Det de gjør her er å ta din Topolino som du allerede har kjøpt for snaue 10.000 euro. Så tar de ytterligere 45.000 euro fra deg og gjør ting med den.
Lakker den i hvitt og svart. Gjør litt soltak. Syr litt skinn til interiøret. Fikser på hekken med noe som ser ut som en høyttaler, og nye lys. Og kutter et stort hull i karosseriet der du for eksempel kan sleide inn vannskiene – eller kan feste en spesialbygget koffert.
Samtidig som prisen skal være en garanti for at dette er du alene om.
Jeg vet ikke helt om det i så fall er et kompliment eller en idiotforklaring.
Garavini garanterer i hvert fall at de ikke skal bygge flere enn ti slike.