-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Garavanis Topolino
Strandvibber fra Garavini
Topolinoen blir stadig bygget om. Det mest populære er å gi den strandvibber. Sist ut er karosserimakeren Garavini.
Garavini er et navn fra fjern fortid. Han startet i 1908 og ble snart en del av Diatto-fabrikken.
Nytt forsøk med ren karosserifabrikk igjen i 1914 – det gikk veldig bra mellom de to store krigene, med mange staselige påbygg. Etter krigen gikk det nedover, til slutt med busser sammen med Viberti på slutten av 50-tallet.
Men ikke helt slutt åpenbart. I fjor var den nemlig noen som het Garavini som tok en Alfa 4C under behandling. Og i en pressemelding som følger med deres nyeste Spiaggina skriver de at de stammer fra 1908!
Det de gjør her er å ta din Topolino som du allerede har kjøpt for snaue 10.000 euro. Så tar de ytterligere 45.000 euro fra deg og gjør ting med den.
Lakker den i hvitt og svart. Gjør litt soltak. Syr litt skinn til interiøret. Fikser på hekken med noe som ser ut som en høyttaler, og nye lys. Og kutter et stort hull i karosseriet der du for eksempel kan sleide inn vannskiene – eller kan feste en spesialbygget koffert.
Samtidig som prisen skal være en garanti for at dette er du alene om.
Jeg vet ikke helt om det i så fall er et kompliment eller en idiotforklaring.
Garavini garanterer i hvert fall at de ikke skal bygge flere enn ti slike.