-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS

Nytt merke
Geely starter levering av Radarer
Radar er det nye – du gjettet det? – livsstil-merket til Geely. Denne gang betyr livsstil åpenbart friluftsliv, for teksten da merket debuterte i juli i fjor var: Kinas første elektriske outdoors-livsstil kjøretøy.
Den gang fortalte de at den første bilen derfra ville bli en pickup, og i dag er slagordet endret til: Den første masseproduserte elektriske pickupen bygd i Kina.
Hvor enig er Maxus i det?
Radar er uansett et helt selvstendig merke under Geely-paraplyen med eget produksjonsanlegg og en stor, selvstendig, R&D avdeling. De har satt på en rutinert kriger for å kick-starte prosjektet. Ling Shi Quan er en Geely Auto-veteran og hadde blant annet ansvaret for å få Lynk & Co på banen.
Livsstil og bærekraft
– Men dette er noe helt nytt, sier han. – Camping og andre friluftsaktiviteter sentrert rundt en pickup vil bli en ny erfaring for mange kinesere.
For å gjøre overgangen myk har han også etablert en annen merkevare, Radar Weekends, som samarbeider med blant annet Nature Hike som utvikler et stort utvalg campingutstyr spesielt for den nye bilen, og med National Geographic China for blant annet å jobbe med et helt spesielt program som går på ikke å etterlate spor når man har vært ute i grønsken.
I midten av februar ble de første bilene overlevert sine eiere ved en camping-event i Shenzhen. Resten av februar fortsetter de med slike arrangementer, men så skal distribusjonen skje litt mer konvensjonelt gjennom de 52 butikkene og 24 opplevelsessentra som foreløpig er etablert i Kina.
SEA i bunnen
Bilen er bygget på Geelys nyeste SEA arkitektur, den har tre batteri-muligheter (400/550/630 km rekkevidde) og drives av en 200 kW motor gjennom bakhjulene. Alle modellene har V2L muligheter med 220 V til eksterne dingser.
Med tiden kommer både SUV-er og ATV-er lover Ling, og han sier også at de er klare til å eksportere senere i år.