-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Nytt merke
Geely starter levering av Radarer
Radar er det nye – du gjettet det? – livsstil-merket til Geely. Denne gang betyr livsstil åpenbart friluftsliv, for teksten da merket debuterte i juli i fjor var: Kinas første elektriske outdoors-livsstil kjøretøy.
Den gang fortalte de at den første bilen derfra ville bli en pickup, og i dag er slagordet endret til: Den første masseproduserte elektriske pickupen bygd i Kina.
Hvor enig er Maxus i det?
Radar er uansett et helt selvstendig merke under Geely-paraplyen med eget produksjonsanlegg og en stor, selvstendig, R&D avdeling. De har satt på en rutinert kriger for å kick-starte prosjektet. Ling Shi Quan er en Geely Auto-veteran og hadde blant annet ansvaret for å få Lynk & Co på banen.
Livsstil og bærekraft
– Men dette er noe helt nytt, sier han. – Camping og andre friluftsaktiviteter sentrert rundt en pickup vil bli en ny erfaring for mange kinesere.
For å gjøre overgangen myk har han også etablert en annen merkevare, Radar Weekends, som samarbeider med blant annet Nature Hike som utvikler et stort utvalg campingutstyr spesielt for den nye bilen, og med National Geographic China for blant annet å jobbe med et helt spesielt program som går på ikke å etterlate spor når man har vært ute i grønsken.
I midten av februar ble de første bilene overlevert sine eiere ved en camping-event i Shenzhen. Resten av februar fortsetter de med slike arrangementer, men så skal distribusjonen skje litt mer konvensjonelt gjennom de 52 butikkene og 24 opplevelsessentra som foreløpig er etablert i Kina.
SEA i bunnen
Bilen er bygget på Geelys nyeste SEA arkitektur, den har tre batteri-muligheter (400/550/630 km rekkevidde) og drives av en 200 kW motor gjennom bakhjulene. Alle modellene har V2L muligheter med 220 V til eksterne dingser.
Med tiden kommer både SUV-er og ATV-er lover Ling, og han sier også at de er klare til å eksportere senere i år.