-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS

Nytt merke
Geely starter levering av Radarer
Radar er det nye – du gjettet det? – livsstil-merket til Geely. Denne gang betyr livsstil åpenbart friluftsliv, for teksten da merket debuterte i juli i fjor var: Kinas første elektriske outdoors-livsstil kjøretøy.
Den gang fortalte de at den første bilen derfra ville bli en pickup, og i dag er slagordet endret til: Den første masseproduserte elektriske pickupen bygd i Kina.
Hvor enig er Maxus i det?
Radar er uansett et helt selvstendig merke under Geely-paraplyen med eget produksjonsanlegg og en stor, selvstendig, R&D avdeling. De har satt på en rutinert kriger for å kick-starte prosjektet. Ling Shi Quan er en Geely Auto-veteran og hadde blant annet ansvaret for å få Lynk & Co på banen.
Livsstil og bærekraft
– Men dette er noe helt nytt, sier han. – Camping og andre friluftsaktiviteter sentrert rundt en pickup vil bli en ny erfaring for mange kinesere.
For å gjøre overgangen myk har han også etablert en annen merkevare, Radar Weekends, som samarbeider med blant annet Nature Hike som utvikler et stort utvalg campingutstyr spesielt for den nye bilen, og med National Geographic China for blant annet å jobbe med et helt spesielt program som går på ikke å etterlate spor når man har vært ute i grønsken.
I midten av februar ble de første bilene overlevert sine eiere ved en camping-event i Shenzhen. Resten av februar fortsetter de med slike arrangementer, men så skal distribusjonen skje litt mer konvensjonelt gjennom de 52 butikkene og 24 opplevelsessentra som foreløpig er etablert i Kina.
SEA i bunnen
Bilen er bygget på Geelys nyeste SEA arkitektur, den har tre batteri-muligheter (400/550/630 km rekkevidde) og drives av en 200 kW motor gjennom bakhjulene. Alle modellene har V2L muligheter med 220 V til eksterne dingser.
Med tiden kommer både SUV-er og ATV-er lover Ling, og han sier også at de er klare til å eksportere senere i år.