-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter

Nytt merke
Geely starter levering av Radarer
Radar er det nye – du gjettet det? – livsstil-merket til Geely. Denne gang betyr livsstil åpenbart friluftsliv, for teksten da merket debuterte i juli i fjor var: Kinas første elektriske outdoors-livsstil kjøretøy.
Den gang fortalte de at den første bilen derfra ville bli en pickup, og i dag er slagordet endret til: Den første masseproduserte elektriske pickupen bygd i Kina.
Hvor enig er Maxus i det?
Radar er uansett et helt selvstendig merke under Geely-paraplyen med eget produksjonsanlegg og en stor, selvstendig, R&D avdeling. De har satt på en rutinert kriger for å kick-starte prosjektet. Ling Shi Quan er en Geely Auto-veteran og hadde blant annet ansvaret for å få Lynk & Co på banen.
Livsstil og bærekraft
– Men dette er noe helt nytt, sier han. – Camping og andre friluftsaktiviteter sentrert rundt en pickup vil bli en ny erfaring for mange kinesere.
For å gjøre overgangen myk har han også etablert en annen merkevare, Radar Weekends, som samarbeider med blant annet Nature Hike som utvikler et stort utvalg campingutstyr spesielt for den nye bilen, og med National Geographic China for blant annet å jobbe med et helt spesielt program som går på ikke å etterlate spor når man har vært ute i grønsken.
I midten av februar ble de første bilene overlevert sine eiere ved en camping-event i Shenzhen. Resten av februar fortsetter de med slike arrangementer, men så skal distribusjonen skje litt mer konvensjonelt gjennom de 52 butikkene og 24 opplevelsessentra som foreløpig er etablert i Kina.
SEA i bunnen
Bilen er bygget på Geelys nyeste SEA arkitektur, den har tre batteri-muligheter (400/550/630 km rekkevidde) og drives av en 200 kW motor gjennom bakhjulene. Alle modellene har V2L muligheter med 220 V til eksterne dingser.
Med tiden kommer både SUV-er og ATV-er lover Ling, og han sier også at de er klare til å eksportere senere i år.