-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Lekker åpenbaring
Genesis forsetter langs X-veien
Dermed har vi fått den tredje X-en i en ganske ambisiøs trio. Det hele signert Hyundais overklasselinje: Genesis.
Du ville kanskje tro at det ikke var mulig å tråkke veldig feil hvis du skulle designe noe åpent på en enorm akselavstand.
Men det er nettopp når du skal opp i store mål og store flater du virkelig kan bevise at du har disiplin (eller ikke). Det er veldig lett i slik tilfeller enten å gjøre det hele ganske kjedelig, eller å gjøre det altfor urolig fordi du er redd for å gjøre det altfor kjedelig.
Såpestykke
Her har designeren vært ganske smart, spesielt når det gjelder profilen. Ved første øyekast ser det ut som et bare så vidt brukt såpestykke. Men så ser du nærmere etter, og det første du legger merke til ved andre gangs titt er en myyyyk kurve som starter foran på panseret, vrir seg over forhjulene, skrår forsiktig nedover på døren og toner ut over og bak bakhjulet.
Når du har komme så langt går du tilbake for å forsikre deg om at det virkelig også er en ganske, men kanskje ikke fullt så myyk kurve over forhjulene, og jommen har du ikke noe der bak også, som nesten markerer en bakskjerm.
Fronten er jeg ikke like komfortabel med – eller hva det heter.
Muggen
Du har den store kjeften nederst, luftinntaket, med munnvikene surt nedover. Samtidig har du de to markerte, ytterste, delene av barten som også trekker nedover.
Riktig muggen så langt.
Så har du den brede V-en da, med linjer som for det første er rette der de andre linjene krummer og for det andre skaper den en geometrisk form som ikke stemmer med resten av uttrykket.
Jeg lurer på om ikke noen skikkelige lykter kunne bryte opp litt der foran – jeg mener ikke gamle, runde lys, men noen med litt større flater enn disse snorrette LED-linealene.
Det er litt synd at Genesis ikke forteller hvem som står bak de forskjellige konseptbilene deres. Den eneste det snakkes om er Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer.