-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Ny Tata til Geneve
Tata har dere møtt før på Bilnorge. Et av Indias største konsern, som i første rekke driver industri, men det er også litt landbruk der, hvilke blant annet resulterer i en førsteklasse thé. Og så bygger de biler.

Tata har enda ikke helt bestemt seg om de skal bli Indias største og mest moderne bilprodusent, eller om de skal overlate den scenen helt til andre. Men mens de veier for og imot lar de den sveitsisk-eide Torino-designeren IDEA utarbeide stadig nye Tata-prosjekter. På Geneveutstillingen i fjor kom de med sin Aria, en åpen, lekker liten sportsvogn som hadde debutert i New Delhis bilutstilling en måned tidligere.
Denne gangen er visst Geneve-konseptet helt jomfru. Lakken har vel nesten ikke tørket når den pakkes ut fra IDEA_transporteren om et par dager. Akkurat som det var IDEA som tegnet fjorårets åpne, er det IDEAs desigsnsjef, Justin Norek, som har lagt et elegant tak på modellen, og gjort den om til en lekker coupé.
Verken Coupéen eller Cabrioleten antyder noe som helst om produksjonsplaner. Tata har ikke engang kommet skikkelig i gang med Indica-modellen, en Charade-størrelse bil, med et lekkert hatchback-karosseri, også signet IDEA. Men når de en dag kan få bestemt seg om hva de vil, har de en rekke muligheter til å bli en spennende global deltaker i dette spesielle rotte-racet.